اشمایکل: ایران بهتر از پرتغال بازی کرد و بیشتر دنبال بردن بود/ داور، بازی را خراب کرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ۹:۳۸
    کد خبر :311002

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال دانمارک با انتقاد از داور بازی ایران و پرتغال در دور پایانی بازی‌های گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ستایش شاگردان کی‌روش پرداخت.

پیتر اشمایکل معتقد است که انریکه کاسرس بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال را که با تساوی یک – یک پایان یافت را خراب و بارها از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) استفاده کرد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال دانمارک و باشگاه منچستر یونایتد درباره این بازی گفت: داور نتوانست بازی را کنترل کند و باعث شد تا آن را از دست بدهیم. او بارها به جای تصمیم‌گیری از سیستم VAR بهره گرفت.

پیتر اشمایکل افزود: ایران بهتر از پرتغال بازی کرد. ایرانی‌ها سخت مبارزه کردند، زیرا می‌خواستند پیروز شوند. آنها بیشتر از پرتغال می‌خواستند در این بازی به پیروزی برسند. کریستیانو رونالدو در نیمه‌دوم چندان مورد توجه قرار نگرفت و چند شانس را از دست داد. حتی پنالتی را هم نتوانست تبدیل به گل کند. به نظر می‌رسد که بازیکنان بزرگ نمی‌توانند اشتباه کنند اما رونالدو نیز اشتباه لیونل مسی را مرتکب شد. آنها می‌خواهند برنده باشند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال پرتغال با تساوی یک – یک برابر ایران رده دوم جدول گروه B جام جهانی 2018 روسیه را کسب کرد و یکشنبه هفته آینده در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به مصاف اروگوئه، صدرنشین گروه B می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید