ردمی ۶ پرو با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه معرفی شد

    کد خبر :310425

ردمی ۶ پرو با برخورداری از حاشیه های اندک و دوربین دوگانه در بازار موبایل های مقرون به صرفه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

در حالی که تنها چند روز از معرفی ردمی ۶ می گذرد، شیائومی عضو جدیدی از این سری اقتصادی را معرفی کرده که برای اولین بار به بریدگی نمایشگر مزین شده است.

ردمی ۶ پرو از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره برده و توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ دریافت می کند.

این گوشی هوشمند در پیکربندی های مختلفی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

دوربین دوگانه اصلی این موبایل با پیکربندی عمودی از سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز قابلیت هایی نظیر HDR و تصویربرداری پرتره را به همراه خواهد داشت.
گرچه رابط کاربری MIUI 9 و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در پنل عقب با ردمی ۶ یکسان است اما ظرفیت باتری با افزایش ۳۰ درصدی به ۴ هزار میلی آمپر ساعت ارتقا پیدا کرده که خیال کاربران را از بابت تامین انرژی اسمارت فون راحت خواهد کرد.

از قابلیت های دیگر می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، قابلیت بازکردن قفل با شناسایی چهره و دستیار مجازی اشاره کرد.

تمامی قابلیت فوق در بدنه ای با ابعاد ۱۴۹ در ۷۱ در ۸.۷ میلی متر و وزن ۱۷۸ گرم قرار گرفته اند که قرار است در رنگ های مشکی، رز گلد، طلایی، آبی فیروزه ای و قرمز در دسترس کاربران قرار بگیرد.
ردمی ۶ پرو
بهای در نظر گرفته شده برای این محصول اختلاف نسبتا زیادی با ردمی ۶ دارد که دلیل اصلی آن را می توان نمایشگر جذاب تر و چیپست اسنپدراگون دانست. بر این اساس مدل پایه ردمی ۶ پرو ۱۵۳ دلار، مدل با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱۸۵ دلار و مدل ۴ گیگابایتی نیز ۲۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید