رادوشوویچ: ایران می‌تواند یک روز تاریخی را رقم بزند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۲
    کد خبر :310357

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس معتقد است تیم ملی ایران این شانس را دارد تا در بازی امروز برابر پرتغال، این تیم را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کند.
رادوشوویچ درخصوص شرایط تیم ملی ایران می‌گوید: ایران در دو بازی ۳ امتیاز گرفته و موقعیت خوبی در جدول دارد. این تیم در بازی با اسپانیا هم نمایش خوبی داشت و می‌توانست امتیاز بگیرد، ولی فکر می‌کنم اسپانیا خوش‌شانس بود که ایران را شکست داد. اگر تیم ملی ایران بدشانس نبود، قطعاً می‌توانست از اسپانیا امتیاز بگیرد.
رادوشوویچ حرف‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد: فقط می‌توانم بگویم ایران فرصت بزرگی برای رفتن به مرحله بعدی جام جهانی دارد. من اعتقاد دارم آن‌ها می‌توانند نتیجه بزرگی را به دست آورند و پرتغال را شکست دهند. پرتغال هم تیمی بزرگ است، قهرمان اروپا با بهترین بازیکن جهان، اما ایران نشان داده که آن‌ها یک تیم ملی جدی هستند و می‌توانند علیه هر تیمی بازی کنند و نتیجه بگیرند. من آرزو می‌کنم بهترین اتفاق برای تیم ملی رخ دهد.
به گزارش دانشجو، از گلر پرسپولیس درخصوص عملکرد هم‌تیمی‌اش در تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند سؤال می‌کنیم که این‌گونه جواب می‌دهد: درباره بیرانوند باید بگویم عملکرد او در سطح بالاست و علیرضا چندین واکنش عالی نشان داد. او یکی از بهترین بازیکنان تیم ایران است که به طور کامل تمرکز کرده و کار خود را کامل انجام داده است. من آرزو می‌کنم بیرانوند در بازی با پرتغال کلین‌شیت کند و مردم ایران بتوانند برای اولین بار در تاریخ جشن بگیرند و در مرحله بعدی جام جهانی حاضر باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید