رنار بعد از جام‌جهانی سرمربی الجزایر می‌شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴
    کد خبر :310100

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از این تیم جدا و هدایت الجزایر را بر عهده می‌گیرد تا جایگزین رباح ماجر شود.

هرو رنار، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش با وجود این که تیم او در هر دو دیدار برابر تیم‌های ملی پرتغال و ایران بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در هر دو دیدار تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به نظر می‌رسد که این مربی سرشناس فرانسوی با سران فوتبال مراکش برای فسخ قراردادش به توافق نهایی رسیده است و بعد از جام جهانی از این تیم جدا می‌شود.

از الجزایر به عنوان مقصد بعدی رنار سخن به میان می‌آید.

رییس فدراسیون فوتبال الجزایر روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که آن‌ها به دنبال جذب یک مربی با تجربه فرانسوی هستند و همین باعث شده تا گمانه زنی‌های زیادی درباره بازگشت رنار به این تیم به گوش برسد.

خبرگزاری DPA آلمان هم اعلام کرد که رنار با فدراسیون فوتبال الجزایر به توافق نهایی رسیده است و بعد از جام جهانی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.

به گزارش ایسنا ، این مربی فرانسوی پیش از این در فصل ۲۰۱۱- ۲۰۱۰ هدایت الجزایر را برعهده گرفت و رابطه خوبی با سران فدراسیون فوتبال این کشور دارد. او مربی بسیار موفقی در قاره آفریقا است و توانست با دو تیم‌ ‌ زامبیا و ساحل عاج، قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را به دست آورد و بعد از ۲۰ سال هم مراکش را به جام جهانی برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید