اکبر دودانگه: ۱۵ روز مانده به بازی‌های آسیایی ترکیب نهایی تیم ملی مشخص می‌شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :310074

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: وظیفه کشتی‌گیر کشتی گرفتن است اما ورزشکار و مربی هم باید بدون دغدغه کار کنند و ذهنشان نباید درگیر پاداش و سایر مسائل باشد.

اکبر دودانگه اظهار داشت: هم اکنون مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا با حضور نفرات برتر مسابقات انتخابی در حال برگزاری است و کشتی گیران تمرینات متنوعی را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد خارجی کشتی گیران در مرحله اول در رقابت های گرجستان که جزو رنکینگ سیستم می‌باشد شرکت می‌کنیم و امیدوارم آزادکاران کشتی ایران در این مسابقات طبق برنامه ریزی کادر فنی عملکرد مناسبی داشته باشند.

دودانگه تصریح کرد: چگونگی مبارزه در میدان خارجی اهمیت بسزایی برای کادر فنی دارد و پس از تورنمنت گرجستان اسامی نفرات اعزامی به جام یاشاردوغو ترکیه را نیز اعلام می‌کنیم و در نهایت 15 روز مانده به بازی‌های آسیایی جاکارتا ترکیب نهایی تیم مشخص می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه این روزهای کشتی کشور گفت: وظیفه کشتی گیر کشتی گرفتن است اما ورزشکار و مربی هم باید بدون دغدغه کار کنند و ذهنشان نباید درگیر پاداش و سایر مسائل باشد.

دودانگه با بیان اینکه ما از خرج کردن در فوتبال خوشحالیم اظهار داشت: فدراسیون پیگیر پاداش مربیان و کشتی‌گیران است و حتما این موضوع را دنبال می‌کند و در نهایت امیدوارم دغدغه ورشکاران پر امیدترین ورزش کشور در بازی‌های آسیایی و المپیک ها برای مسئولان هم مهم باشد.

به گزارش تسنیم ،وی خاطرنشان کرد: کار در بازی‌های آسیایی با توجه به حضور کشتی گیران دو ملیتی روس در ترکیب ازبکستانی ها و حضور کشتی گیران قدرتمند کره جنوبی، ژاپن، کره شمالی هند و کشورهای آسیایی میانه با توجه به اینکه روزیف ازبکستانی بعنوان نماینده فنی اتحادیه جهانی در این مسابقات حضور دارد و از سوی دیگر کم شدن یک وزن در هر رشته آسان نیست، اما ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم.

دودانگه در پایان گفت: وزشکار و مربی که علاوه بر مسائل فنی دغدغه عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس را بر روی دوش خود داشته باشد یک بار روانی شدید را تحمل می‌کند و با توجه به اطلاعاتی که از داخل کشور به کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی فرستاده می‌شود، دیگر عملا امکان استفاده از روش‌های قبلی مثل باختن قبل از مسابقه و یا گواهی پزشکی نیست و در این میان بعد از بارها پیگیری مسئولان فدراسیون کشتی سکوت مسئولان ذیربط در ورزش کشور در این زمینه جای سئوال دارد و معلوم نیست چرا علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته فدراسیون اصلا در جریان هیچ چیز نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید