جزئیات جدیدترین فعالیت‌های گروه رستاک

    کد خبر :309527

اولین کنسرت گروه «رستاک» در سال جدید روز ۲۸ تیرماه به میزبانی برج میلاد برگزار می‌شود.

رسانه نوا:اعضای این گروه قرار است در این برنامه که به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» روی صحنه می‌رود، قطعات آلبوم جدیدشان به نام «بهار» را هم اجرا کنند. مجموعه‌ای که چندی پیش به بازار عرضه شد و شامل قطعات جدید این گروه از موسیقی نواحی مختلف ایران بود. برای اطلاع از جزئیات کنسرت ۲۸ تیر گروه رستاک دقایقی را با فرزاد مرادی هم‌کلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

فرزاد مرادی خواننده و نوازنده گروه رستاک، ابتدا درباره جزئیات اجرای قطعات کنسرت تیرماه در برج میلاد، گفت:«کنسرت‌های ما به شکلی است که معمولا تعدادی از قطعات، حتماً باید در رپرتوآر برنامه گنجانده شود. چون مخاطبان با آنها خاطره دارند با این حال بخش اصلی کنسرت تیرماه براساس آلبوم «بهار» است و سعی میکنیم تعداد زیادی از قطعات آلبوم جدید را اجرا کنیم و شاید بتوانیم تمام کارها را روی صحنه ببریم. تمرینات ما از چند روز پیش شروع شده و تا شب کنسرت ادامه خواهد داشت، این تمرینات را به صورت منظم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم کارها را با کیفیت خوبی به کنسرت تهران برسانیم.»

او سپس در موضوع حضور نوازندگان مهمان و همچنین تغییر در ترکیب اعضای گروه اعلام کرد:«پیش‌بینی می‌کنم از حضور اساتید موسیقی نواحی در این کنسرت بهره‌مند شویم.

گروه رستاک نسبت به آخرین کنسرتش که مربوط به جشنواره موسیقی فجر سال گذشته است تغییراتی داشته است با این وجود ترکیب و فضای حاکم بر گروهمان طوری است که نمی‌توانیم تغییرات زیادی را در آن لحاظ کنیم.»

فرزاد مرادی سپس در مورد وجود تفاوت در این اجراها عنوان کرد: «در حال بررسی و برنامه‌ریزی روی چگونگی ایجاد تفاوت نسبت به اجراهای گذشته هستیم. چون اعتقاد به اجراهای یکنواخت نداریم و در طی جلسات آینده، سعی می کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق، نه تنها در بخش رپرتوار برنامه، بلکه در سایر بخش‌های نیز متفاوت از قبل باشیم.»

فرزاد مرادی سپس درباره تور کنسرت‌های خارجی و داخلی رستاک و همچنین احتمال تمدید اجرای تهران گفت:«معمولاً ما در سال چند اجرای خارجی داریم و در برخی فستیوال‌های بین المللی هم حضور داریم که در حال برنامه ریزی است. در حال حاضر تمرکز اصلی روی کنسرت تهران است و پس از این برنامه اجراهای شهرستان را بر پایه آلبوم “بهار” روی صحنه خواهیم برد. کنسرت تهران هم تا این لحظه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و در صورت صلاحدید شرکت برگزارکننده« موسسه آوای هنر » کنسرت ۲۸ تیرماه ما که دو سانس است، تمدید می‌شود.»

اما آلبوم «بهار» از گروه رستاک در حالی به تازگی منتشر شده که مخاطبان منتظر انتشار این اثر در ایام منتهی به عید نوروز یا ماه فروردین بودند. فرزاد مرادی ضمن اشاره به این موضوع و تأخیری که در انتشار آلبومشان به وجود آمد اعلام کرد:«بازخورد خوبی از مخاطبان بابت این آلبوم دریافت کردیم. این کار کمی پس از عید منتشر شد و ما پیش بینی می‌کردیم که همین موضوع روی میزان استقبال از آلبوم تأثیر بگذارد. اما برخلاف تصور ما خدا را شکر تا این لحظه تهیه آلبوم توسط علاثه مندان از مراکز محصولات فرهنگی خوب بوده است. برخورد و مقایسه این آلبوم با آثار گذشته توسط هنرمندان و مخاطبان برایمان جذاب بود و روی این نکته تأکید داشتند که آلبوم بهار، صمیمی‌تر و متفاوت‌تر از کارهای قبلی است.»

این هنرمند در پایان اعلام کرد:«در آلبوم بهار برای اولین‌بار برخی اعضای گروه نظیر آقایان یاور احمدی‌فر، اکبر اسماعیلی‌پور و مجید پوستی که عضو جدید گروهمان است آواز خواندند. در این آلبوم پنج نفر از اعضای گروه قطعات را می‌خوانند و قرار است در کنسرت تهران نیز به همان شکل کارها را اجرا کنیم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید