جایزه «علیمحمدی» به فارغ التحصیلان ریاضی اعطا شد

    کد خبر :309309

جایزه علیمحمدی در ریاضیات مشترکا به دو دانش آموخته دکتری ریاضیات اعطا شد.

به گزارش بازتاب به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دومین جایزه علیمحمدی در ریاضیات مشترکا به دو دانش آموخته دکتری ریاضیات اعطا شد که علی خزلی از دانشگاه صنعتی شریف و طاهره آلادپوش از پژوهشگاه دانش‌های بنیادی موفق به کسب این جایزه شدند.

هشتمین جایزه‌ علیمحمدی در رشته فیزیک و دومین برندگان جایزه علیمحمدی در رشته ریاضی طی مراسمی با حضور خانواده شهید دکتر علیمحمدی معرفی و تقدیر شدند.

دومین جایزه علیمحمدی در رشته ریاضیات به علی خزلی از دانشگاه صنعتی شریف و طاهره آلادپوش از پژوهشگاه دانش‌های بنیادی اهدا شد.

علی خزلی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

کسب مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی در مکزیک سال ۸۴، مدال طلای المپیاد جهانی دانشجویی در اکراین سال ۸۵، مدال طلای المپیاد جهانی دانشجویی در اوکراین سال ۸۷ و رتبه دوم کنکور کارشناسی ارشد در رشته ریاضی سال ۸۷ را نیز در کارنامه علمی خود دارد.

سید محمدرضا طاهری از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و علیرضا ملایی‌نژاد از پژوهشگاه دانش‌های بنیادی نیز مشترکا موفق به دریافت این جایزه در رشته فیزیک شدند.

جایزه علیمحمدی به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی استاد دانشگاه تهران و اولین دانش‌آموخته دکتری فیزیک داخل کشور نامگذاری شده است.

این جایزه علمی توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال ۱۳۹۰ به رساله‌های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند اعطا می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید