صبح بخیر ایران در تپه صبا به روی آنتن می‌رود

    کد خبر :308118

سری جدید «صبح بخیر ایران» از روز شنبه ساعت ۶:۳۰ صبح با شعار “صبح باید پر از شادی و نشاط باشد” به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

برنامه روتین صبحگاهی که شاید قدمتش از خیلی برنامه‌ها و آثار نمایشی تلویزیون بیشتر است. بعد از سه هفته و با تغییرات و تحولاتی به بهانه تصویربرداری برنامه 2018 ویژه جام جهانی استودیوی 11 را تحویل عوامل این برنامه داد و به زادگاه اصلی “صبح بخیر ایران” در تپه صبا بازگشت. جالب است که علی هنرور تهیه‌کننده این برنامه سلیقه مخاطبین را اجرا در همین لوکیشن دانست و به تسنیم گفت: جا به جایی ضبط برنامه از استودیو 11 به تپه صبا را به فال نیک می‌گیریم، چون مخاطبین به اجرای “صبح بخیر در ایران” علاقه‌مند بودند. قرار است از روز شنبه دوم تیرماه هر روز به جز پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت 6:30 الی 8:30 برای مخاطبین شبکه یک سیما برنامه داشته باشیم.

وی تأکید کرد: سری جدید «صبح بخیر ایران» با سری قبلی این برنامه که مخاطبین دنبال می‌کردند، خیلی فرق کرده است. سری جدید بخش‌های مختلف موسیقی، ورزش و … دارد و سعی شده یک مقدار از بخش‌های کارشناسی به آن شکل و شمایلی که در همه برنامه‌های صبحگاهی می‌بینیم، کمتر شود. به همین خاطر شعار “صبح باید پر از شادی و نشاط باشد” را برگزیدیم. البته از تیتراژ آغازین هم مخاطب می‌تواند این تغییرات را ببیند؛ چرا که برنامه با اجرای گروه رستاک که به مدت 5 دقیقه است کار خود را آغاز می‌کند. می‌دانید که تیتراژ به این مدت طولانی هم در نوع خودش جالب و منحصر به فرد است.

هنرور با اشاره حضور مجریان متفاوت و آیتم‌های متنوع، خاطرنشان کرد: در “صبح بخیر ایران” مجریان با سابقه و کارآمدی همچون نظام اسلامی، اقبال واحدی، عباس طاهریان، مبینا نصیری، محیا اسناوندی، بابک حسن‌زاده، امیرحسین بابازاده و.. حضور دارند. پیش از این برای همه مجریان آیتمی را درنظر می‌گرفتیم و همه به اتفاق هر روز به “صبح بخیر ایران” می‌آمدند اما در سری جدید برای اجراها یک نوع تقسیم کار انجام داده‌ایم. جالب است بدانید که علی‌رغم آیتم‌هایی مثل ورزش صبحگاهی، تقویم و تاریخ، هواشناسی،‌ با خبر باشید، صبح و سلامت، صبح و ورزش و ایرانگردی و ایرانشناسی به مقوله فرهنگ و ادب فارسی توجه جدی داشته‌ایم. مصداق بارز آن دو آیتم ضرب‌المثل‌های ایرانی و فرهنگستان را داریم که برای مخاطب یک مروری برای کاربردها و مفاهیم پیدا و ناپیدای فرهنگ، ادب و زبان فارسی خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید