سرنوشت مبهم حزب لاریجانی/حسن بیادی:جلسات متوقف شده است

  • سیاسی
  • جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۹
    کد خبر :307937

دبیرکل حزب آبادگران گفت: بعد انتخابات مجلس دهم و قبل انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خیزی از سمت آقای لاریجانی برای تشکیل حزب موثر و فراگیر برداشته شد، مدتی هم جلساتی برگزار شد اما دیگر ادامه نیافت.

به گزارش نامه نیوز: حسن بیادی با بیان اینکه مردم نتیجه مشارکت خود را در انتخابات فقط ماه نخست حس می کنند و بعد پشیمان می شوند، به نامه نیوز گفت: علت پشیمانی هم آن است که ما حزب نداریم و دولت ها و مجلس بعد از آغاز دوره فعالیت خلاف شعارهای خود عمل می کنند بنابراین ضرورت دارد سیستم اداری کشور حزبی شود تا مسئولان خود را پاسخگوی مردم بدانند و مردم نتیجه مشارکت خود را حس کنند.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل احزاب موثر و فراگیر در کشور افزود: بعد انتخابات مجلس دهم و قبل انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خیزی از سمت آقای لاریجانی برداشته شد، دعوت کرد و حتی آقای ناطق نوری هم بود اما مدتی که گذشت، دوستان سکوت اختیار کردند و دیگر جلسات را ادامه ندادند. این دوستان می گفتند ظاهرا برخی با نهادینه شدن تحزب موافق نیستند.

دبیرکل جمعیت آبادگران با بیان اینکه در یک جلسه راجع به تشکیل حزب فراگیر که با حضور آقای لاریجانی تشکیل شد حضور داشتم، اظهار کرد: من با خود آقای لاریجانی ارتباط داشتم و از طرف او به این جلسات دعوت شدم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید