بازار مسکن در تیر ماه چه تغییری می‌کند؟

    کد خبر :307466

بررسی آمارهای مسکن نشان می‌دهد میانگین تغییرات حجم معاملات مسکن شهر تهران در تیر ماه طی سه سال گذشته در مقایسه با خرداد ماه همان سال به طور متوسط حدود ۱۱ درصد کاهش داشته است. در تیر ماه دو سال گذشته قیمت مسکن نیز نسبت به خرداد ماه آن سال تنها یک درصد رشد یافته است.

فریبا تاجدینی: بازار مسکن در تیر ماه سه سال اخیر چه تغییراتی داشته است؟ بررسی آمارهای مسکن نشان می‌دهد میانگین تغییرات حجم معاملات مسکن شهر تهران در تیر ماه طی سه سال گذشته در مقایسه با خرداد ماه همان سال به طور متوسط حدود ۱۱ درصد کاهش داشته است. در تیر ماه دو سال گذشته قیمت مسکن نیز نسبت به خرداد ماه آن سال تنها یک درصد رشد یافته است.

به گزارش بازتاب، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از تحولات بازار مسکن شهر تهران منتشر شده از سوی بانک مرکزی معاملات مسکن شهر تهران در تیر ماه سه سال گذشته با نوساناتی همراه بود، به طوری که در تیر ماه سال ۱۳۹۴ معاملات مسکن نسبت به ماه قبل از خود با کاهش ۲۵ درصدی همراه بود.

معاملات مسکن در تیر ماه سال ۱۳۹۵ با ۵۷۹ معامله کمتر نسبت به ماه قبل ۳٫۷ درصد کاهش داشت. همچنین در این ماه قیمت هر متر مکعب مسکن در شهر تهران نسبت به ماه قبل کمتر از یک درصد افزایش یافت و از ۴٫۳۲ میلیون تومان در خرداد ماه سال ۱۳۹۵ به ۴٫۳۵ میلیون تومان در تیر ماه سال ۱۳۹۵ رسید.

معاملات مسکن در تیر ماه سال ۱۳۹۶ با حدود شش درصد تغییرات نسبت به خرداد ماه این سال از ۱۵ هزار و ۸۴۸ معامله به ۱۴ هزار و ۵۳۳ فقره معامله کاهش یافت. قیمت مسکن در تیر ماه سال گذشته نسبت به ماه قبل از خود ۱٫۲۴ درصد افزایش قیمت داشته است.

بررسی آمارهای مسکن نشان می‌دهد میانگین تغییرات حجم معاملات مسکن شهر تهران در تیر ماه طی سه سال گذشته در مقایسه با خرداد ماه همان سال به طور متوسط حدود ۱۱ درصد کاهش داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید