تازه ترین خبرها از “بهنام بانی” و کنسرت هایش

    کد خبر :307331

کنسرت تهران بهنام بانی در مردادماه برگزار می‌شود چون کنسرت تهران در اردیبهشت ماه به تعداد زیاد برگزار شد ترجیح دادیم در خرداد و تیرماه در شهرستان کنسرت برگزار کنیم و در ماه مرداد کنسرت‌هایمان در تهران در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

محمد حاتم پور مدیر برنامه‌های بهنام بانی درباره برنامه‌های این خواننده گفت: با توجه به این که بهنام بانی در حال حاضر برای تماشای بازی‌های جام جهانی و تیم ملی ایران در روسیه حضور دارد فعلا برنامه‌های این خواننده برای برگزاری کنسرت مشخص نیست و دیرتر از سایر خوانندگان برنامه کنسرت‌هایمان آغاز می‌شود.

وی در همین راستا افزود: کنسرت‌های بانی از ۱۲ و ۱۳ تیرماه پس از بازگشت این خواننده آغاز می‌شود و برنامه‌هایمان در دوم و سوم تیر قطعی می‌شود.

این مدیر برنامه درباره برنامه کنسرت‌های بانی در شهرستان‌ها اظهار کرد: یزد، دامغان و آبادان از شهرستان‌هایی است که بانی پس از بازگشت در آنها کنسرت برگزار می‌کند اما هنوز مجوز و تاریخ دقیق اجرا در این شهرها قطعی نشده است.

حاتم پو ادامه داد: بهنام بانی در مردادماه در تهران کنسرت برگزار می‌کند چون در اردیبهشت‌ماه کنسرت‌های زیادی در پایتخت برگزار شد بنابراین ترجیح دادیم در خرداد و تیرماه در شهرستان کنسرت برگزار کنیم که در ماه مرداد کنسرت‌هایمان در تهران در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی درباره آثار جدید بهنام بانی بیان کرد: با توجه به این که قطعه ماه عسل را به تازگی منتشر کردیم تا یک ماه دیگر قطعه‌ای منتشر نخواهیم کرد.

حاتم پور خاطرنشان کرد: بهنام بانی فعلا به فکر انتشار آلبوم نیست ولی شاید روزی تصمیم بگیرد که آلبوم منتشر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید