بلاتکلیفی تیم کانوپولو بانوان ایران برای اعزام به دو رویداد مهم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۹
    کد خبر :295494

تیم کانوپولوی بانوان ایران با کسب نایب قهرمانی آسیا مجوز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد اما نه تکلیف رفتنش به این دیدارها معلوم است و نه سفرش به بازی‌های آسیایی!

به گزارش مهر، تیم کانوپولوی بانوان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابتهای قهرمانی آسیا موفق شد جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان این رشته در کانادا را کسب کند. مسابقات جهانی کانوپولو چند هفته قبل از بازیهای آسیایی اندونزی برگزار می شود اما فدراسیون قایقرانی بعد از مدتی اعلام کرد که تنها تیمی که مدال طلا گرفته حق رفتن به مسابقات جهانی را دارد و به این ترتیب این تیم شانس جهانی شدن را از دست داد.

این در حالی است که در قرعه کشی اعلام شده از سوی سایت فدراسیون جهانی قایقرانی، تیم ما در گروه سوم در کنار تیم های فرانسه، بریتانیا و چک و تیمی از قاره اقیانوسیه قرار دارد!

از سوی دیگر قرار است برای اولین بار مسابقات کانوپولو به صورت آزمایشی در بازیهای آسیایی برگزار شود ولی حضور تیم ایران در این بازی ها قطعی نیست.

رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگویی با خبرنگار مهر عنوان کرده بود که پیشنهاد برگزاری این رقابتها را ایران به آسیا داده و قرار است تیم مردان و زنان به این دیدارها اعزام شوند. اما در نهایت این رشته در لیست نهایی کمیته ملی المپیک قرار نگرفت و پیگیری ها تا به امروز جواب نداده و در صورتی که این اتفاق نیافتد تیم بانوان شانس حضور در این بازیها را هم از دست داده است.

امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در خصوص اینکه تکلیف نهایی اعزام این تیم ها به بازیهای آسیای چه خواهد شد به خبرنگار مهر گفت: تکلیف اعزام تیم کانوپولو هنوز معلوم نیست. البته ما چند هفته قبل از این رقابتها مسابقات جهانی کانادا را در پیش داریم و تیم مردان ما هم اکنون در اردوی آماده سازی برای این دیدارها قرار دارند.

وی افزود: دنبال این هستیم که اگر تیم بانوان به رقابتهای جهانی نمی رود، حداقل در بازیهای آسیایی شرکت کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: تیم پسران قهرمان آسیا شده و این حق تیم است که به مسابقات قهرمانی جهان برود. تیم بانوان هم نایب قهرمان آسیا شده و تلاش ما این است که بتوانیم اجازه آنها را برای شرکت در بازیهای آسیایی بگیریم.

وی در مورد اینکه بالاخره تکلیف این اعزام چه خواهد شد و پیگیری های شما تا الان به کجا رسیده است؟ گفت: مطمئن باشید این تیم (تیم بانوان) را به جاکارتا اعزام می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید