انتقاد از تعطیلی ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۳۸
    کد خبر :295213

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از تعطیلی هفت ماهه این ستاد، گفت: معاون اول رئیس‌جمهور وعده داده بود جلسات تا آخر اردیبهشت تشکیل می شود، اما هنوز خبری نیست.

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با مهر، با انتقاد از تشکیل نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی هفت ماه اخیر اظهار داشت: همچنان چشم انتظار تشکیل جلسات این ستاد هستیم و انتظار داریم دولت این ستاد را فعال کند.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از نیازهای امروز کشور است، خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر و در حال حاضر مسائل مختلفی مانند تخلفات ارزی، معوقات بانکی رو به افزایش، زمین خواری و ورشکستگی های صوری را داریم که باید در ارتباط با همه اینها ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی فعال باشد.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه چندی قبل دو بار به صورت حضوری با معاون اول رئیس جمهور درباره تشکیل جلسه این ستاد صحبت کرده ایم، تصریح کرد: در این صحبت‌ها آقای جهانگیری وعده داده بود جلسات ستاد تا آخر اردیبهشت امسال تشکیل می شود، اما هنوز خبری نشده و پس از آن هم تاکنون هیچ جوابی به ما نداده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید