آغاز ویژه‌برنامه جام‌جهانی با جواد خیابانی

    کد خبر :293802

شبکه ورزش سیما با برنامه «فصل داغ فوتبال» که اجرای آن را جواد خیابانی عهده‌ار است، به استقبال بازی‌های جام جهانی می‌رود.

حامد غفاری ـ تهیه‌کننده ویژه‌برنامه جام‌جهانی ـ در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزییات این برنامه که قرار است از شنبه، ۱۲ خرداد ماه به روی آنتن برود، گفت: برنامه «فصل داغ فوتبال» قرار است هر شب از شبکه ورزش به روی آنتن برود. این برنامه پیش از آغاز بازی‌های جام‌جهانی روی آنتن می‌رود و تا پایان مسابقات جام جهانی فوتبال، ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه مجری مستر این برنامه جواد خیابانی است، درباره‌ی محتوای «فصل داغ فوتبال» یادآور شد: در این برنامه سعی کرده‌ایم نگاه متفاوت‌تری با محوریت ملی‌پوشان ایرانی و ایرانیانی که تجربه حضور در جام جهانی داشته‌اند را با حضور نسل‌های مختلف ملی‌پوشان ایران داشته باشیم. این برنامه زنده خواهد بود و به مدت ۱۲۰ تا ۱۸۰ دقیقه تدارک دیده می‌شود.

غفاری در ادامه از تدارک برای ساخت استودیویی ویژه‌ به مناسبت آغاز مسابقات جام‌جهانی در شبکه ورزش خبر داد و گفت: این استودیو با نمای جدیدی به روی آنتن خواهد رفت.

وی با بیان اینکه نگاه غالب در برنامه «فصل داغ فوتبال»، مسابقات جام جهانی و تاریخچه این رویداد است، توضیح داد: در این برنامه به لایه‌های زیرین جام جهانی نگاه کارشناسی خواهد شد؛ البته محور اصلی، خود کشور ایران است و ملی‌پوشان و همچنین خبرنگاران و عکاسان ورزشی که با این رویداد پیوند خورده‌اند در این برنامه حضور خواهند داشت.

او همچنین از تولید و پخش یک بخش جانبی در برنامه «فصل داغ فوتبال» خبر داد و گفت: بخش جانبی این برنامه تحریریه نام دارد که در آن آخرین اخبار و اطلاعات جام جهانی توسط محمد میر اجرا خواهد شد.

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه جام جهانی در شبکه ورزش در توضیح دیگر بخش‌های این برنامه خاطرنشان کرد، از دیگر آیتم‌های فصل داغ فوتبال، حضور زنده و تصویری در رسانه‌هاست و قرار است در هر کدام از رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها مستقر شویم و ویژه‌برنامه‌ای را از آنجا داشته باشیم؛ در واقع قرار است با رسانه‌های داخلی ارتباط زنده داشته باشیم.

او همچنین اعلام کرد که این برنامه برای ارتباط بیشتر با مخاطبانش در یکی از پارک‌هیا تهران استیج خواهد داشت.

غفاری در ادامه از ارتباط گروه برنامه‌ساز «فصل داغ فوتبال» با گروهی که عازم روسیه خواهند شد، خبر داد و گفت: اخبار و اطلاعات مربوط به بازی‌های جام جهانی را از طریق همکاران‌مان در روسیه مطلع خواهیم شد، در واقع یک گروه اعزامی به روسیه خواهیم داشت.

این تهیه‌کننده همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا درباره رقابت و هم‌پوشانی احتمالی با ویژه‌برنامه جام‌جهانی که قرار است توسط عادل فردوسی‌پور در شبکه سه سیما تولید و پخش شود، اظهار کرد: ما هیچ رقابت و هم‌پوشانی با ویژه‌برنامه آقای فردوسی‌پور نخواهیم داشت. برنامه «فصل داغ فوتبال» در کنار برنامه آقای فردوسی‌پور است و سعی شده در آن نگاه متفاوت‌تری با محوریت ملی‌پوشان ایرانی که تجربه حضور در جام جهانی را داشته‌اند، داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، ویژه برنامه «فصل داغ فوتبال» شبکه ورزش از روز شنبه، دوازدهم خرداد ماه با اجرای جواد خیابانی ساعت ۲۲:۳۰ هر شب به روی آنتن خواهد رفت.

پیش از این اعلام شده بود که وظیفه تهیه و اجرای ویژه‌برنامه جام جهانی شبکه سه هم به عادل فردوسی‌پور سپرده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید