ارتش مورینیو؛ چه کسانی پشت سر آقای خاص هستند؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰
    کد خبر :293084

ژوزه مورینیو تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کرده و حالا به دنبال موفقیت روی نیمکت یونایتد است.

هنوز چند هفته ای از جدایی روی فاریا، دوست و دستیار قدیمی مورینیو از نیمکت منچستریونایتد نگذشته و حالا دیلی میل در گزارشی ترکیب جدید کادر فنی مورینیو در پشت صحنه و البته نیمکت شیاطین سرخ را مرور کرده است.

استفانو رافتی، به تازگی و برای پر کردن جای خالی روی فاریا به کادر فنی اضافه شده است. او در گذشته و در دوران حضور مورینیو در اینتر میلان به او کمک می کرد و حالا به منچستریونایتد ملحق شده است.

مایکل کریک، هافبک سابق منچستریونایتد که در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کرد نیز از فصل بعد به عنوان مربی در کادر یونایتد مشغول به کار خواهد شد.

کرن مک کین که مربی زیر 18 ساله های یونایتد و البته تاتنهام بوده است، با نظر مورینیو به کادر فنی اضافه شده و به عنوان مربی کنار آقای خاص فعالیت خواهد کرد.

سیلوینو لورا که نقشی همانند روی فاریا داشت همچنان به عنوان کمک اول کنار مورینیو خواهد بود. او در سالهای 2004 تا 2007 مربی گلرهای چلسی بود اما در دوره دوم حضور وی در لندن نقش بیشتری در امور فنی یافت و حالا نیز در نیمکت یونایتد کنار مورینیو حضور دارد.

بسیاری معقدند او نقش مهم تری پشت صحنه ایفا می کند اما به هر حال کارون لالین به عنوان مربی بدنساز اول تیم فعالیت خواهد کرد و مورینیو از او خواسته سرعت ریکاوری بازیکنان را افزایش دهد.

مورینیو از جولای 2016 امیلو آلوارز بلانکو را به عنوان مربی گلرهای یونایتد برگزید تا دخیا را آماده درخشش در دروازه تیمش کند. آلوارز بلانکو نقش مهمی در پیشرفت دخیا در اتلتیکومادرید داشت و او بود که از سانچس فلورس خواست که به این سنگران جوان میدان بدهد. سانچس فلورس معتقد بود دخیا بسیار لاغر است اما در نهایت با یک رژیم غذایی مناسب این سنگربان در مسیر پیشرفت قرار گرفته و به سنگربان امروزی تبدیل شد. بلانکو از دوستان نزدیک ژرژ مندس مدیر برنامه مورینیو است و ممکن است او و دخیا نقش مهمی در انتخاب این مربی ایفا کرده باشند.

به گزارش ورزش سه، ریکاردو فورموسینیو، سرمربی باتجربه پرتغالی است که از سال 1990 تا 2015 هدایت 19 تیم را بر عهده داشته و چه در دوران حضور مورینیو در رئال مادرید و چه یونایتد نقش آنالیزور را برای او ایفا می کند.

جیووانی سررا نیز به عنوان تحلیل گر تاکتیکی کنار مورینیو کار می کند و هنگامیکه که در سال 2016 و در دیدار برابر زوریا پل پوگبا نقش اشتباهی در زمین داشت، او توسط آقای خاص مورد انتقاد قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید