با هدف ایجاد فضای امن برای نوجوانان و جوانان صورت گرفت:

رونمایی از نخستین اپلیکیشن ایرانی تحلیل آنلاین فوتبال

    کد خبر :292619

متخصصان و دانشجویان ایرانی اولین اپلیکیشن پیشرفته تحلیل آنلاین بازی های فوتبال را طراحی و در اختیار علاقمندان قرار دادند.
به گزارش بازتاب، امین کلاهدوزان با اشاره به اینکه دانشجویان و متخصصان حوزه طراحی اپلیکشن سرگرمی های سالم برای کودکان ، نوجوانان و جوانان کشور از سال 91 کار بر روی این طرح را آغاز کرده اند اظهار داشت:این گروه از محققان حوزه کودک و نوجوان هستند که بر اساس آخرین تکنولوژی های روز برای اولین بار محصولی را در اختیار کودکان و جوانان قرار می دهند که زمینه هیجان انگیزتر شدن بازی فوتبال را فراهم می کند. کلاهدوزان اضافه کرد:این محصول با ضبط ویدویی بازی فوتبال بدون نیاز به نصب هیچ سنسوری در ورزشگاه این امکان را برای کاربران ایجاد می کند که در زمان پخش مسابقه همه حرکات تیم ها را تحلیل کند.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین افزود: این تکنولوژی را تنها برخی از شرکت های بزرگ مانند اینتل در اختیار دارند و این در حالی است که آنها هم در ورزشگاه نیوکمپ با 36 دوربین این امکان را به وجود آورده اند.
کلاهدوزان ادامه داد: اپلیکیشن مذکور قابلیت سرویس دهی همزمان بین 500 تا یک میلیون کاربر را دارد و در تمام لحظات می تواند اطلاعات بازی را انتقال دهد.وی با بیان این که اپلیکیشن “تین کاپ” را همه می توانند به صورت رایگان بر روی گوشی های خود نصب کنند ، افزود: این تکنولوژی برای اولین بار در ایران بصورت تجاری رونمایی می شود .
در ادامه همچنین کیانوش آریانفر مدیر تیم تحقیق فنی شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین نیز در مورد قابلیت این اپلیکیشن گفت: این محصول فوتبالی در حالی رونمایی می شود که تکنولوژی تجزیه وتحلیل بازی فوتبال را در تمام رخداد ها و بازی ها به شکلی کاملا زنده پوشش دهد وهمچنین برای کاربر نیز امتیاز کسب کند تا او هم بتوانند در رقابت های مختلف در میان دیگرکاربران امتیاز کسب کرده و جوایز مختلفی را دریافت کند.
امیری، مدیر فنی اپلیکیشن تجزیه و تحلیل مسابقات فوتبال نیز در ادامه اظهار داشت:این محصول، آنالیز گرافیکی فوتبال را امکان پذیر می کند و قادر است بخش تحلیل شوت ها، پاس ها، خطاها و دوندگی و بازی سازی های بازیکنان را برقرار سازد تا درعین حال همه نقاط قوت وضعف بازیکنان و کل تیم را برای کار بران محقق سازد تا از بازی لذت بیشتری ببرند.

اپلیکیشن دیالوگ یک اپلیکیشین روسی است. این شرکت یک شرکت بسیار پیشرفته و قدرتمند در زمینه زیر ساخت‌های امن با سرعت پردازش بالاست که در حال حاضر به جهت قدرت و توان بالای انجین‌ها و ضریب امنیتی بالای شرکت دیالوگ ، 60 درصد از کل سهام دیالوگ را بانک SBERBANKخریداری کرده است و در حال حاضر سهامدار عمده شرکت دیالوگ این بانک به حساب می‌آید.
شرکت دیالوگ یک شرکت B2B محسوب می شود یعنی مشترکین این شرکت مردم عادی نیستند بلکه شرکت‌ها، بانک‌ها، موسسات و مجموعه‌های بزرگی هستند که خودشان ارائه دهنده سرویس به مشتریانشان هستند.
بر پایه اخباری که وب سایت رسمی شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین قبلا اعلام کرده است طرف قرارداد با شرکت دیالوگ هستیم و به صورت انحصاری از انجین این شرکت در ایران برای ارائه سرویس‌های خود استفاده می‌کنیم.
بطور مثال پاسخگویی همزمان به 500هزار تا یک میلیون کاربر، امر ساده‌ایی نیست این کار نیاز به انجین‌های پیشرفته‌ای دارد که ما بتوانیم از آن انجین‌ها برای توزیع این حجم از اطلاعات در هر ثانیه برای ارایه خدمات بهتر به کابران خود و همچنین از فناوری و تکنولوژی این شرکت برای توسعه محصولات خود استفاده می‌کنیم و همکاری ما در همین حد است .
گفتنی است اپلیکیشن دیالوگ یک اپلیکیشن آزاد است که کاربران می‌توانند آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و استفاده نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید