اعضای تیم ملی فوتسال بانوان در شورای شهر تهران تقدیر شدند

    کد خبر :291431

اعضای تیم ملی فوتسال بانوان در صحن شورای شهر تهران تقدیر شدند.

محمدجواد حق شناس در جریان این تقدیر گفت: ما مسئولین نظام جمهوری اسلامی به جوانان، زنان و به ویژه ورزشکاران این مرز و بوم بسیار بدهکاریم.

وی ادامه داد: در بسیاری از مواقع درخشش ها و پیروزی های ورزشکاران ما حاصل تلاش و غیرت خودشان هست تا برنامه ریزی های کارآمد مسئولین.

حق شناس اضافه کرد: نباید منکر تلاش های مسئولین ورزشی باشیم اما مشخص است که جامعه ما از نوعی فقر ورزشی چه در حوزه قهرمانی و چه همگانی رنج می برد. همچنین از تلاش هایی که بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس در تسهیل و تدارک برخی امکانات و تلاش هایی که برای تصویب قوانین در راستای حمایت از ورزش بانوان دارد جای تشکر و امید دارد.

حق شناس اضافه کرد: ورزش موتور محرک سلامت و نشاط اجتماعی است و ورزش قهرمانی می تواند موتور محرکی برای ورزش همگانی باشد. زنان و دختران ورزشکار ما برای انجام ورزش از محدویتهای بسیاری رنج می برند، محدودیتهایی که در بسیاری مواقع چیزی زائد و بیهوده است.

وی همچنین افزود: مشکلات و محدودیت های زنان و دختران جامعه ما در حوزه ورزش بسیار متعدد شناخته شده و نیازمند رسیدگی، بازبینی و تجدیدنظر است، در چنین شرایطی تیم زنان فوتسالیست ایران بر کرسی قهرمانی آسیا نشسته است.

به گزارش مهر، وی در پایان تصریح کرد: چنین دستاوردی می تواند نقش مهمی در تشویق زنان و دختران و همه مردم ایران و ترغیب و توجه به ورزش داشته باشد و من به سهم خود در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و از جانب همکارانم در شورای شهر تهران از شما قهرمانان ارزشمند تشکر و قدردانی کرده و برایتان آرزوی موفقیت های بیشتر را دارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید