«خانه اجاره ای» را می‌سازم/ فداکاری یک زن برای جراحی فرزندش

    کد خبر :291372

مادح مفاخری کارگردان فیلم کوتاه با اشاره به اینکه قصد دارد «خانه اجاره ای» را بسازد از جزییات این اثر گفت.

مادح مفاخری کارگردان عرصه فیلم کوتاه درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر در یک مستند اجتماعی در جنوب کشور به عنوان صدابردار همکاری دارم که این مستند درباره طلاق است و در ۲ مجموعه ۵ قسمتی ۲۵ دقیقه ای تهیه می شود.

وی بیان کرد: فکر می کنم تا ۱۰ روز دیگر کار تولید این اثر به پایان برسد و بعد از اتمام آن سراغ ساخت یک فیلم کوتاه اجتماعی ۲۰ دقیقه ای با عنوان «خانه اجاره ای» می روم. این فیلم در مورد افرادی است که رحم های خود را اجاره می دهند و روایتگر داستان زندگی زنی است که برای تامین هزینه عمل فرزندش مجبور می شود رحم خود را اجاره بدهد.

مفاخری با اشاره به اینکه «خانه اجاره ای» بر اساس داستان واقعی ساخته می شود، گفت: چندی پیش با فردی مواجه شدم که مجبور به این کار شده بود از همین رو تصمیم گرفتم چنین فیلمی بسازم.

به گزارش مهر ،این کارگردان عنوان کرد: هرچند من ساکن شهرستان هستم اما با توجه به محتوای فیلم، «خانه اجاره ای» در تهران فیلمبرداری و دیالوگ های آن هم به زبان فارسی بیان می شود. عوامل این اثر از افرادی خواهند بود که در حوزه فیلم کوتاه حرفه ای و کاربلد هستند.

کارگردان «خانه سفید» ادامه داد: فیلم قبلی من با عنوان «خانه سفید» با همکاری حوزه هنری ساخته شد از همین رو صحبت هایی کرده ایم تا همکاری مجدد شکل بگیرد.

مفاخری در پایان گفت: با توجه به اینکه فکر می کنم هنوز باید چند فیلم کوتاه دیگر بسازم فعلا به ساخت فیلم بلند فکر نمی کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید