مومنی: عملکرد تیم ملی والیبال در حال حاضر خوب نیست

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰
    کد خبر :290998

مربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: وقتی بازیکنی مثل محمد موسوی، یک توپ بی‌دفاع را به تور می‌زند یعنی آماده نیست و شاید هنوز خستگی لیگ از بدن او خارج نشده است.

رضا مومنی‌مقدم در مورد عملکرد تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: حقیقت این است که کسب یک پیروزی و 2 شکست، عملکرد خوبی نیست و می‌شد ژاپن را شکست دهیم.

مومنی ادامه داد: عملکرد تیم ملی در حال حاضر خوب نیست و این ممکن است ریشه در عوامل روانی و جسمانی داشته باشد. آمادگی جسمانی بازیکنان تیم ملی در حال حاضر بالا نیست. وقتی بازیکنی مثل محمد موسوی، یک توپ بی‌دفاع را به تور می‌زند یعنی آماده نیست و شاید هنوز خستگی لیگ از بدن او خارج نشده است.

او گفت: در فاز حمله هم تیم ایران، کارایی لازم را نداشت چون با داشتن حداقل استانداردها و گرفتن امتیازات لازم، می‌شد ژاپن را شکست داد. به نظر من با رسیدن به یک میانگین معمولی، ژاپن را می‌توانستیم شکست دهیم ولی ژاپنی‌ها با کار تیمی خوب توانستند تیم ملی ایران را شکست دهند.

مربی تیم والیبال نوجوانان ایران تصریح کرد: پیروزی بر ژاپن می‌توانست برای ما بسیار امیدوار کننده باشد تا در هفته‌های پیش رو بتوانیم به حضور در جمع 6 تیم برتر امیدوار باشیم. تیم ایران در هفته نخست تنها یک پیروزی برابر استرالیا داشت که این تیم اصلاً در حد لیگ جهانی نیست و تاکتیک خاصی برای بازی ندارد. البته تیم ملی در سال‌های قبل هم شروع ضعیفی در تورنمنت‌ها داشته ولی به تدریج به هماهنگی لازم رسیده است.

مربی فصل پیش تیم پیکان در مورد جوانگرایی در تیم ملی تصریح کرد: عملکرد جوان‌ها در این 3 بازی خوب بوده است به ویژه حضرت‌پور که در پست لیبرو مقابل ژاپن، خیلی خوب بازی کرد. با این حال آنها هنوز وصله‌‌هایی هستند که به بدنه قدیمی تیم ملی چسبیده‌اند و باید اعتناد بازیکنان قدیمی را جلب کنند.

به گزارش تسنیم ،مومنی درباره مشکل دریافت تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی در دریافت مقابل ژاپن دچار مشکل بود و توپ‌های مناسبی به دست پاسور نرسید. با این حال، سعید معروف تلاش خود را کرد ولی خط حمله تیم ایران ، مشکل بود. امیدوارم در هفته‌های آینده، هماهنگی لازم در تیم ملی ایجاد شود و بازیکنان دریافت کننده عملکرد بهتری داشته باشند. آنها ستون حرکت تیم هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید