ارشا اقدسی در کنار جکی چان و آرنولد/دریافت بالاترین مدرک بدلکاری جهان

    کد خبر :290697

طراح بدلکاری فیلم “به وقت شام” گفت: خوشبختانه توانستم مدرک دیپلم آکادمیک بدلکاری هالیوود را به دست بیاورم که افتخاری برای خودم و کشورم است. این مدرک در بدلکاری همچون دکترا در سایر رشته های علمی است. این آخرین مرحله و پله‌ای است که یک بدلکار می تواند طی کند و بالاتر از آن دیگر مدرکی برای بدلکاری در جهان وجود ندارد.

ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران درخصوص دریافت مدرک آکادمیک بدلکاری بین المللی خود در شهر مسکو گفت: خوشبختانه این روزها در کشور روسیه اتفاقات بسیار خوبی برای من افتاد و توانستم دیپلم آکادمیک بدلکاری را دریافت کنم.

وی درباره اعتبار این مدرک سینمای تاکید کرد: خوشبختانه توانستم مدرک دیپلم اکادمیک بدلکاری هالیوود را به دست بیاورم که افتخاری برای خودم و کشورم است. این مدرک در بدلکاری همچون دکترا در سایر رشته های علمی است. این آخرین مرحله و پله‌ای است که یک بدلکار می تواند طی کند و بالاتر از آن دیگر مدرکی برای بدلکاری در جهان وجود ندارد.

بدلکار فیلم سینمایی نگار با اشاره به بازیگران بزرگی که این مدرک را دریافت کرده اند افزود: این مدرک در جهان معتبرین مدرک است و افراد بزرگی توانسته اند آن را به دست بیاورند. از جمله بازیگران مطرحی که این مدرک را کسب کرده “جکی چان” بازیگر مطرح سینمای جهان است. استیون سیگال، آرنولد شوارتزنگر و جت لی از دیگر بازیگرانی هستند که این مدرک را دریافت کرده اند.

وی درباره مراحل رسیدن به مدرک آکادمیک بدلکاری در جهان تصریح کرد: من برای رسیدن به این مدرک راه درازی را پیموده ام. در ابتدای این راه بدلکار حضور دارد و بعد از آن و رشد بیشتر به طراح بدلکاری ارتقا می یابد. پس از این رتبه مربی بدلکاری وجود دارد یعنی شما می توانید بدلکار تربیت کنید. بعد از تمام این مدارک، مدرک آکادمیک به عنوان بالاترین رتبه قرار دارد.

طراح بدلکاری فیلم “به وقت شام” با اشاره به آزمون سختی که برای این مدرک انجام داده خاطرنشان کرد: من برای دریافت این مدرک رقیب اسپانیایی را پیش رو داشتم و با اینکه ماشینم خراب بود و به واسطه اینکه باید از سمت شاگرد ماشین را چپ می کردم کار بسیار سخت تر بود. خوشبختانه این عملیات به نحو بی نظیری انجام شد و من وقتی از ماشین بیرون آمدم تماشاگران تشویق بی نظیری کردند و از این عملیات شگفت زده شده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید