شلیک در تهرانسر برای دستگیری سارق حرفه‌ای

  • حوادث
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰
    کد خبر :290401

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری سارق حرفه‌ای با شلیک هوایی پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی درتشریح جزئیات این خبر گفت: دیروز ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که ناگهان فریادهای یک شهروند که از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر می‌داد، توجه آنها را به خود جلب کرده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران گشت کلانتری گفت: ماموران در جریان بررسی های خود دریافتند که سارقی موتورسوار اقدام به سرقت تلفن همراه این فرد کرده و متواری شده است که ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند اما این سارق موتورسوار با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک به فرار خود ادامه داد.

رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه با توجه به اقدامات دیوانه وار سارق احتمال داشت در این تعقیب و گریز به شهروندان آسیب وارد شود گفت: ماموران به ناچار با رعایت قوانین مربوطه اقدام به شلیک هوایی کرده و متهم را مجبور به توقف کردند که با این اقدام متهم دستگیر و به همراه موتورسیکلت و تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل شد.

فاضلی با اشاره به دعوت مالباخته به کلانتری گفت: مالباخته نیز اقدام به شکایت از سارق کرده و در این زمینه پرونده ای تشکیل و در اختیار ماموران قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده برای تکمیل پرونده، گفت: این فرد در بازجویی‌های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به ده‌ها فقره سرقت دیگر به این شیوه در محله های تهرانسر اعتراف کرد و گفت که با پرسه زنی در این محدودهها اقدام به سرقت تلفن همراه کرده است.

رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر افزود: متهم پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید