این خانه لوکس ویلایی را به دشت و صحرا ببرید

    کد خبر :290127

طراحی خانه های قابل حمل و مسافرتی پدیده جدیدی نیست، اما طراحی این خانه ها به گونه ای لوکس که از همه امکانات زندگی عادی برخوردار باشند، چندان متداول نیست.

به گزارش بازتاب به نقل از نیواطلس، شرکت آلاباما تینی هاوس، خانه ویلایی لوکس و قابل حملی را ساخته که بر خلاف خانه های مشابه دارای سقف بلند و فضای باز و لوکس هستند و طراحی داخلی زیبایی دارند.

هر یک از طبقات این خانه دوطبقه ۳۰ متر مربع مساحت دارند و متشکل از اتاق نشیمن، اتاق های خواب، آشپزخانه کامل، حمام و دستشویی هستند. امکانات حمام و دستشویی این خانه نیز کامل است و به عنوان مثال افراد می توانند به طور عادی در حمام آن دوش بگیرند.

آشپزخانه این خانه قابل حمل هم دارای ۶ کمد استیل و سینک ظرفشویی و اجاق گاز و ماشین ظرفشویی و غیره است. در این خانه امکانات دیگری مانند تلویزیون، فضاهای باز برای حرکت راحت ساکنان، اتاق تعویض لباس در کنار حمام و غیره وجود دارد.

در فضای بیرون این خانه هم چراغ های ال ای دی، سیستم گرمایش آب و تهویه مطبوع و غیره نصب شده است. قیمت ساده ترین مدل این خانه ۷۱ هزار دلار است و با افزوده شدن امکانات اضافه بر قیمت آن افزوده می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید