آلبوم «فیروزه ای» منتشر شد

    کد خبر :290008

آلبوم موسیقی «فیروزه ای» با صدای شهرام معصومیان از سوی نشر وارش و آوای سوته دلان راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت ریتمو بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

آلبوم فیروزه ای تازه ترین اثر بازار موسیقی و با صدای شهرام معصومیان است که در قالب ۹ قطعه به نام های هنوزم عاشقم، عشق و زندگی (فیروزه ای)، نزار این دل بمیره، لعنت به تقویم دلتنگ، مجازات عاشقی، عاشقم شو عشقم، چشماتو کم دارم، بگو که یادته و من تنها، تو هم تنها به اجرا در آمده است.

معین راهبر، احسان خلقی، آربی کالوسیان، پیام هوشمند و شهرام معصومیان آهنگسازان این اثر هستند که ترانه قطعات توسط مهرزاد امیرخانی، علی برزه کار، حسین غیاثی، سیما – ز، سید محمد کاظمی، ناکتایگانی و داود بصیری سروده شده است، همچنین معین راهبر، احسان خلقی و پیام هوشمند به عنوان تنظیم کننده و عرفا پاشا و سید ابراهیم حسینی (ویولن)، فرشید ادهمی (گیتار اسپانیش، گیتار الکترویک و آکوستیک، نایلون)، بابک یوسفی (کلارینت)، سید محمدرضا حجازی و میلاد بهمئی (گیتار الکتریک و آکوستیک) به عنوان نوازنده در تولید این آلبوم با شهرام معصومیان همکاری کرده اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی فیروزه ای توسط نشر وارش و آوای سوته دلان منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اصلی اثر به مراکز معتبر فروش مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید