شکست دختران نوجوان ایران مقابل چین‌تایپه

  • ورزشی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
    کد خبر :289689

تیم ملی نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر ناخون‌پاتوم تایلند در حال برگزاری است با نتیجه ۳ بر صفر مقابل چین‌تایپه بازی را واگذار کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر زیر 17 سال ایران امروز در هفتمین روز مسابقات درحالی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف چین‌تایچه رفت که برنده این مسابقه شانس کسب رتبه پنجم یا ششم جدول رده‌بندی را به دست‌می‌آورد.

ملی‌پوشان نوجوان ایران بعد از ثبت 2 برد مقابل نیوزیلند، مالزی و 2 باخت دربرابر استرالیا و ژاپن، درشرایطی به مصاف چین‌تایپه رفتند که میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی در این بازی از نگار سلحشوری، زهرا رضایی، الهه پورصالح، حنا سعیدی، زهرا مغانی، ریحانه کریمی و کیمیا کیانی(لیبرو) در ترکیب اصلی استفاده کرد.

ست اول این بازی با امتیاز 25 بر 13 به سود چین‌تایپه به پایان رسید. نوجوانان ملی‌پوش ایران ست دوم را هم با نتیجه مشابه 25 بر 13 به حریف قدر خود واگذار کردند. در ست سوم هم نوجوان ایران در مقابل حریف باتجربه خود کاری از پیش نبردند و این ست هم با نتیجه 25 بر 15 به سود حریف تمام شد. با این شکست شاگردان میترا شعبانیان شانس کسب رتبه پنجم یا ششمی جدول رده‌بندی را از دست دادند.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران فردا و در روز آخر مسابقات باید برای کسب رتبه هفتم یا هشتم باید به مصاف بازنده بازی قزاقستان و هند برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید