فن‌دایک: لیورپول شایسته قهرمانی است

  • ورزشی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴
    کد خبر :289656

فن دایک، مدافع لیورپول معتقد است که تیمش با شایستگی به فینال چمپیونزلیگ صعود کرده و ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند در این رقابت ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

شاگردان کلوپ که مسیر نسبتا دشواری را تا رسیدن به فینال داشتند، در فینال امشب باید مقابل رئال قرار بگیرند. قهرمان دو دوره اخیر رقابت ها، به دنبال هت تریک در کسب قهرمانی است و لیورپول نیز در تلاش است پس از 13 سال جام را بالای سر ببرد. حال فن دایک که خود در ابتدای فصل به جمع قرمزها پیوست، برای کسب قهرمانی ابراز امیدواری کرد.

فکر می‌کنم از روز اول، تمامی بازیکنان، مربی و کادرفنی و هر کسی که اطراف باشگاه بود، استقبال خیلی گرمی از من داشتند و این موضوع به هماهنگ شدن من با تیم کمک زیادی کرد. مشخصا نتایج کسب شده نیز خیلی کمک کرد ولی فکر می‌کنم لیورپول تیم من است و آنفیلد خانه من. من دوست دارم در باشگاهی بازی کنم که در فینال چمپیونزلیگ حضور دارد و می‌خواهیم کار را تمام کنیم. فکر می‌کنم شایسته قهرمانی در این فصل هستیم و امیدوارم که بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

به گزارش ورزش سه، مشخصا هر کسی که در ترکیب تیم قرار بگیرد، شب ویژه ای را سپری خواهد کرد زیرا فینال چمپیونزلیگ را بازی می‌کند. فکر می‌کنم همه منتظر این هستند که ببینند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و از آن لذت ببرند و امیدوارم در پایان بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید