شعبانی‌بهار: نمی‌توان با یک‌ نتیجه ضعیف و بلافاصله در مورد کادر فنی تصمیم گرفت/ حاشیه امن برای ورزشکار وجود ندارد

  • ورزشی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۱
    کد خبر :289641

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: ما باید امتیازات و نتایج را با دوره‌های قبل مقایسه کنیم سپس بهترین تصمیم را بگیریم، من به تصمیمات آنی اعتقادی ندارم.

غلامرضا شعبانی‌بهار در خصوص نتایج تیم ملی در جام جهانی ترکیه و عدم کسب مدال در این مسابقات اظهار داشت: نمی‌توان با یک نتیجه ضعیف و در مدت کوتاه و بالافاصله در خصوص کادر فنی تصمیم گرفت. باید ابتدا به خودم فرصت دهم و همچنین با مربی صحبت کنیم تا ببینیم مشکل و نقاط ضعف در کجاست. مطمئنا مربیان هم دلایلی دارند که باید شنیده شود.

وی در ادامه در خصوص احتمال تغییرات در کادر فنی افزود: اینکه من هنوز نیامده و در حالی که تیم هنوز بازنگشته است در این باره صحبت کنم درست نیست و باید ابتدا کار کارشناسی انجام شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: ما باید امتیازات و نتایج را با دوره های قبل مقایسه کنیم سپس بهترین تصمیم را بگیریم. من به تصمیمات آنی اعتقادی ندارم و باید با صبر و حوصله بهترین راهکار را اتخاذ کرد.

شعبانی‌بهار در پاسخ به این سوال که آیا پیش از اعزام تیم نشستی با ملی پوشان و کادر فنی جهت پیش بینی نتایج داشته‌اید، گفت: من زمانی که وارد فدراسیون شدم کارهای اعزام انجام شده بود و یکی دو روز بعد از حضور من تیم اعزام شد. من فقط یکبار در روزهای آخر اردو توانستم در تمرینات حاضر شوم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا برخی از ملی پوشان در حاشیه امنیت قرار دارند و در هر شرایطی در اردو و اعزام‌ها حضور دارند، تصریح کرد: تیراندازی با کمان جزو رشته‌های رکوردی است و تشخیصی نیست. ممکن است در شرایط مساوی و زمانی که رکوردها بهم نزدیک باشد موضوع تجربه و توانمندی و تشخیص مربی و کادر فنی لازم باشد و حاشیه امن برای ورزشکار وجود ندارد اما زمانیکه اختلاف امتیازات و رکورد زیاد باشد مطمئنا بالاترین رکورد اعزام می‌شود و هیچ کسی ورزشکار ضعیف‌تر را اعزام‌ نمی‌کند. بحث نتیجه برای فدراسیون مهم است و هیچگاه بر اساس دوستی و رفاقت افراد اعزام نمی‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید