حزب اعتماد ملی: حمله به مطهری کذب است

  • سیاسی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸
    کد خبر :289626

حزب اعتماد ملی در پی اتفاقات پیش آمده در بخش دوم کنگره این حزب با صدور بیانیه ای حمله به علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.

در این بیانیه که جمعه شب در کانال اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی منتشر شد، آمده است: به اطلاع اصحاب رسانه و علاقه مندان حزب اعتماد ملی می رساند تشنج پیش آمده در بخش دوم کنگره بوده است و در این قسمت از مراسم هیچ یک از مهمانان غیر حزبی از جمله مطهری حضور نداشتند. حمله به این نماینده مجلس تکذیب می شود.
این بیانیه افزوده است: به زودی درباره تشنج ایجاد شده در کنگره حزب اعتماد ملی توضیحاتی از طریق ارگان رسمی این حزب منتشر خواهد شد و سایر اظهارات در اینباره فاقد اعتبار است.
ساعتی پیش ‘محمد جواد حق شناس’ عضو شورای شهر تهران و از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در توییتر از اقدامات سازمان یافته گروه فشار برای اختلال در روند برگزاری مراسم و ناتمام ماندن بخش دوم کنگره حزب اعتماد ملی خبر داده بود.
دومین کنگره سراسری حزب اعتماد ملی باشعار ‘انسجام ملی، هم استراتژی ، هم تاکتیک’ عصر جمعه در کانون توحید تهران برگزاری شد. در این مراسم فعالان سیاسی همچون عبدالله نوری، غلامحسین کرباسچی، محمدرضا تابش، ابراهیم اصغرزاده حضور داشتند و رسول منتجب‌نیا، محمدرضا عارف،‌ مطهری و الیاس حضرتی سخنرانی کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید