گلکسی نوت ۹ مجهز به چیپست اگزینوس در گیک بنچ رویت شد

    کد خبر :289572

اوایل ماه گذشته پرچمدار بعدی سامسونگ در سایت های بنچمارک مشاهده شد اما در آن زمان تنها داده های مربوط به نسخه بهره مند از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در دسترس قرار داشت و حالا نوبت به خودنمایی مدل اگزینوسی رسیده است.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا از گلکسی نوت ۹ مجهز به چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ در سایت «گیک بنچ» منتشر شده، این اسمارت فون از ۶ گیگابایت رم و اندروید پیش فرض اوریو بهره می برد. کلاک پردازنده هشت هسته ای نیز روی ۱.۷۹ گیگاهرتز تنظیم شده است.

تصور عمومی میان کاربران گلکسی بر این است که مدل های اگزینوسی نسبت به نسخه های اسنپدراگون کارایی بهتری دارند و بر اساس برخی گزارش ها رابط کاربری سامسونگ سازگاری بیشتری با تراشه های اختصاصی این شرکت دارد، هرچند در گلکسی اس ۹ این تفاوت به مراتب کمتر شده است.

همانطور که در تصویر فوق نشان داده شده گلکسی نوت ۹ به لطف اگزینوس ۹۸۱۰ در تست تک هسته ای امتیاز ۲۷۳۷ و در تست چند هسته ای امتیاز ۹۰۶۴ را به ثبت رسانده است. از سوی دیگر مدل بهره مند از اسنپدراگون ۸۴۵ در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات ۲۱۹۰ و ۸۸۶۰ را کسب کرده که آن را روی کاغذ در رده ای پایین تر قرار می دهد.

سامسونگ تا کنون به مشخصات گلکسی نوت ۹ اشاره نکرده اما بر اساس شایعات کنونی پرچمدار آتی کره ای ها از نمایشگر ۶.۴ اینچی با پنل سوپر امولد و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می برد. از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دستیار هوشمند بیکسبی ۲ و سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کرد.

تا کنون گزارش های بسیاری در مورد معرفی پیش از موعد گلکسی نوت ۹ منتشر شده و انتشار این بنچمارک نیز حاکی از این است که با رونمایی از آن فاصله چندانی نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید