تجربه‌ام بیشتر از قبل شده است

  • ورزشی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
    کد خبر :289403

رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی پس از ثبت نام برای حضور در انتخابات این فدراسیون گفت: آمده ام چون تجربه‌ام بیشتر شده و توقعم از قایقرانی بیشتر است.

هفته گذشته با پایان یافتن زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون قایقرانی ۷ نفر برای شرکت در این مجمع ثبت نام کردند. نفراتی چون عمران پورعسگرپرست سرپرست کمیته رویینگ، علیرضا سهرابیان نایب رئیس قبلی، محسن میلاد رئیس سابق کمیته آب های آرام و فاطمه حسنی و فرحناز امیرشقاقی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی از جمله ثبت نام شدگان این مجمع هستند.

در میان کاندیداهای فدراسیون قایقرانی، نام احمد دنیامالی رئیس پیشین فدراسیون و نایب رئیس آسیا به همراه غلامرضا امینی رئیس فعلی نیز دیده می شود . بی شک این دو نفر رقابتی نزدیک در انتخابات فدراسیون قایقرانی خواهند داشت چرا که دنیامالی فردی کارکشته در این رشته بوده و می توان گفت حتی شانسش برای احراز این پست بیشتر است مگر اینکه بخواهد از حضور در انتخابات انصراف دهد.

احمد دنیامالی در گفتگو با مهر در این مورد گفت: ثبت نام کرده ام که در این انتخابات بمانم. نمی خواهم حضورم به منزله رقابت تلقی گردد، به هر حال ثبت نام کردم. امیدوارم حضورم بتواند در این رشته هم برای من و هم برای قایقرانی خیر باشد.

وی در مورد اینکه آیا رویکردش در این چند سال گذشته نسبت به قایقرانی تغییر کرده است یا خیر گفت: در این چند سال دور از قایقرانی نبودم و بیشتر وقتم را در فدراسیون جهانی و آسیایی این رشته به عنوان مسئول صرف کردم و تجربیاتم بیشتر شده است.

نایب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا تصریح کرد: با تجربه کسب شده این روزها توقعم از قایقرانی بیشتر است. معتقدم با توجه به رشد این رشته در قاره آسیا و در کل جهان ما کار سختی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانم در مجموعه قایقرانی به توسعه و رشد این رشته کمک کنم.

نماینده قاره آسیا در هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای توسعه این رشته دارید، گفت: نگاه علمی ما به قایقرانی باید طوری باشد که همزمان با راندمان بالا تغییر کند باید تلاش کنیم همان رویه قبل و با همان سرفصل های کاری با دستور کارهای بهتر و عملیاتی تر کارها را به سرانجام برسانیم.

دنیامالی از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ رئیس فدراسیون قایقرانی ایران بود. او همچنین عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی کانوئینگ(ICFF)، مسئول توسعه کانوئینگ و نایب رئیس آن در قاره آسیا، معاون فدراسیون جهانی دراگون بوت و عضو هیات رئیسه و خزانه دار بوده‌است.

قهرمانی تیم آبهای آرام ایران در سال های ۱۳۸۶، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ در آسیا و مدال های طلا در قایقرانی در بازیهای آسیایی گوآنگجو سال ۱۳۸۹، چندین میزبانی رقابت های مهم در قاره و حتی انتخای المپیک لندن از جمله دستاوردهای دوره تصدی او بر فدراسیون قایقرانی بوده‌است.

احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی ظهر روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ توسط وزارت ورزش و جوانان از سمتش برکنار شد و محمدشروین اسبقیان مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی جانشین وی شد.

دنیامالی از ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ و از تیر ۱۳۹۴ تاکنون رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی بوده‌ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید