جودو گرندپری چین،خجسته حذف شد

  • ورزشی
  • جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲
    کد خبر :288885

جودوکار کشورمان از گردونه مسابقات گرند پری چین کنار رفت.

مرحله پنجم از رقابت‌های گرندپری جودو در سال 2018 امروز در شهر هوهات چین آغاز شد. در اولین روز این رقابت‌ها علیرضا خجسته در وزن 66- کیلوگرم که در دور اول استراحت داشت، در دور دوم جاکوب والویس از کانادا را مغلوب کرد اما برابر یلدوز ژوماکانوف از قزاقستان شکست خورد و حذف شد.

فردا شنبه (پنجم خردادماه) محمدمحمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم به رقابت با رقبای خود خواهد پرداخت. بریمانلو که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده است در دور دوم به مصاف “جورج فرناندز” از پرتغال خواهد رفت تا در صورت برتری به مصاف برنده پیکار جودوکاران چین و یونان برود. در این وزن نیز 39 جودوکار به رقابت با بکدیگر خواهند پرداخت.

یکشنبه (ششم خردادماه) و در روز پایانی مسابقات وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم در گام نخست به مصاف “اسلام کازبازیف” از قزاقستان می رود. نماینده کشورمان در صورت پیروزی باید با برنده مبارزه چین و ترکمنستان مبارزه کند. در این وزن نیز 29 جودوکار حضور دارند.

به گزارش تسنیم، در وزن 100+ کیلوگرم نیز جواد محجوب بعد از استراحت در دور نخست با برنده دیدار جودوکاران چین و قزاقستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن نیز 22 جودوکار نیز حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید