ناسازگاری حافظه‌ های Intel SSD 600p با بروزرسانی ویندوز ۱۰ برطرف شد

    کد خبر :288721

سرانجام مایکروسافت توانست مشکل پیش آمده میان بروزرسانی آوریل ویندوز ۱۰ و حافظه‌های سری Intel 600p SSD را حل کرده و وصله‌ی مورد نیاز آن را آماده کند. این وصله از امروز به صورت دستی قابل دریافت است.

بروزرسانی بزرگ ۱۸۰۳ مایکروسافت در ماه آوریل بدون شک یکی از پر حاشیه‌ترین بروزرسانی‌های ویندوز این کمپانی در سالیان اخیر بوده است. در چند هفته‌ی گذشته این مسئله را پوشش دادیم که آخرین نسخه Windows 10 با حافظه‌ های Intel SSD 600p ناسازگار است. اما خبر خوب این است که مایکروسافت سرانجام توانسته وصله مورد نیاز برای برطرف‌ کردن این مشکل را آماده کند و قرار است که آن را از امروز آماده‌ی دریافت کند. با این حال اگر حوصله‌ ندارید چنین کاری را به صورت دستی انجام دهید، می‌توانید تا بروزرسانی پنج‌شنبه ما ژوئن صبر کنید.

هم‌اکنون دریافت بروزرسانی‌ها ۱۸۰۳ و بروزرسانی‌های بعد از آن برای دارندگان حافظه‌های Intel 600p و Pro 6000p امکان‌پذیر نیست و مایکروسافت به علاقمندان توصیه کرده است که تا آماده شدن نسخه‌ی جدید بروزرسانی منتظر بمانند. با تمامی این‌ها علاقمندان مشتاق می‌توانند از ۲۵ می(۴ خرداد) و با نصب وصله‌ی گفته شده، فرآیند بروزرسانی ویندوز خود را شروع کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید