تلاش عجیب فدراسیون برای تغییر میزبانی پرسپولیس

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰
    کد خبر :288319

همزمانی دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر با تاسوعای حسینی باعث شده تا مدیران فدراسیون به دنبال تغییر میزبانی این بازی باشند.

پرسپولیس در شرایطی در بازی برگشت مقابل الدحیل قطر قرار خواهد گرفت که این بازی در استادیوم آزادی و در روز تاسوعای حسینی برگزار خواهد شد.

از زمان اعلام این موضوع مدیران باشگاه و فدراسیون تلاش خود را برای تغییر زمان بازی و مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرده‌اند. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم سالگرد ناصر حجازی در بهشت زهرا در این خصوص اظهارات عجیبی داشت و گفت: ما سعی داریم با رایزنی‌ها و مکاتباتی که انجام می‌دهیم در صورت امکان میزبانی بازی رفت و برگشت را تغییر دهیم و در بازی رفت پرسپولیس در آزادی از الدحیل میزبانی کند و بازی برگشت در قطر انجام شود.

وی افزود: این امر مستلزم پذیرفتن مسئولان فوتبال قطر و تیم حریف و همچنین مسئولان AFC است. اگر موفق شدیم این تغییرات را انجام خواهیم داد و در غیر این صورت چاره‌ای نیست و بازی باید در تاریخ اعلام شده برگزار شود.

به گزارش ورزش سه، رییس فدراسیون فوتبال در حالی از این تصمیم و برنامه ریزی خود خبر می‌دهد که انجام بازی برگشت در تهران و استادیوم آزادی یکی از امیدواری‌هایی بود که سرخپوشان با توجه به حمایت هواداران خود و دستیابی به نتیجه دلخواه به آن چشم دوخته بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید