واکنش یک استقلالی به قرعه سرخابی ها در آسیا

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ۷:۴۲
    کد خبر :288164

پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان می توانند با غلبه بر السد به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در مورد قرعه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با السد قطر گفت: نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا یا باید دربی آسیایی برگزار می کردند یا اینکه به مصاف نمایندگان قطری می رفتند. مسلماً دربی در این مرحله خیلی جالب بود ولی با این قرعه هر دو نماینده ما شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را دارند.

او ادامه داد: حساسیت بازی در این مرحله به قدری است که دیگر نمی توان سخت بودن یا آسان بودن قرعه ها را با هم مقایسه کرد. قبول دارم که با توجه به آمار و نتایج کسب شده الدحیل تیم قدرتمندی است اما همه ما بازی السد را نیز دیده ایم. آنها در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس را شکست دادند و در بازی برگشت هم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.

پاشازاده پیرامون شانس آبی پوشان برای عبور از این تیم قطری تصریح کرد: فصل فوتبالی برای ما تمام شده و ترکیب تیم ها دستخوش تغییرات زیادی می شوند. استقلال امسال شرایط خوبی داشت و اگر بتواند روند خود را حفظ کند، می توان به موفقیت این تیم امیدوار بود. قبول دارم که قرعه استقلال نسبت به پرسپولیس کمی آسان تر است اما برای سرخپوشان هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در نیمه نهایی شاهد دربی آسیایی باشیم.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه ماندن شفر در استقلال می تواند عامل مهمی برای استمرار موفقیت ها باشد، گفت: شفر اشراف کاملی به تیمش پیدا کرده و خیلی خوب می داند با جذب چه نفراتی می تواند تیمش را تقویت کند. او انگیزه زیادی به بازیکنانش داده و از مدتها قبل در صحبت هایش نشان داده که به دنبال دستیابی به اهداف بزرگی همراه استقلال است.

پاشازاده در مورد خط خوردن وریا غفوری هم خاطرنشان کرد: واقعاً نبودن وریا توجیه منطقی ندارد اما کی روش نشان داده دوست دارد منتظری را در دفاع راست بازی دهد و به این ترتیب باید شاهد حضور سیدمجیدحسینی کنار پورعلی گنجی باشم. البته دیدار با ترکیه تا حدود زیادی عیار ترکیب تیم ملی را مشخص خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید