مشخصات و قیمت گوشی اچ تی سی U12 پلاس به طور رسمی اعلام شد

    کد خبر :287762

مشخصات اچ تی سی U12 پلاس امروز به صورت رسمی در وب سایت HTC به اختصار عنوان شد که از نزدیک بودن تاریخ رونمایی این گوشی خبر می دهد.

مدتی است که حرف و حدیث ها پیرامون پرچمدار بعدی شرکت تایوانی HTC بالا گرفته و اصحاب رسانه سعی دارند تا اخبار مربوط به آن را به سرعت پوشش دهند (تصاویر واقعی اچ تی سی U12 Plus منتشر شد؛ دستگاهی با 4 دوربین!). تا این لحظه حتی نام این دستگاه به صورت مشخص معلوم نشده بود، اما امروز در وب سایت این کمپانی به صورت رسمی مشخصات اچ تی سی U12 پلاس به اختصار درج شد و به این ترتیب، نام آن نیز توسط مسئولان HTC مشخص گردید.

طبق اعلام وب سایت یاد شده، پرچمدار بعدی اچ تی سی ابتدا در کشور چین با ارزش 920 دلار عرضه می شود که البته به نظر می رسد قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شده است؛ چرا که در بازار این کشور، معمولا محصولات با قیمت پایین تری نسبت به کشورهای دیگر به فروش می رسد.

از جمله مشخصات اچ تی سی U12 پلاس که قیمتی حدودا هزار دلاری را با خود به همراه خواهد داشت، می توان به 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، اسپیکر Boomsound و درگاه کارت حافظه microSD با قابلیت پشتیبانی تا 2 ترابایت اشاره کرد و از طرف دیگر، این محصول موفق شد تا گواهی IP68 را دریافت کند (مشخصات اچ تی سی U12 از سوی اپراتور مخابراتی ورایزن فاش شد!).

حالا به مشخصات سخت افزاری اصلی این دستگاه می رسیم. پرچمدار بعدی شرکت HTC به پردازنده اسنپدراگون 845، نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2880 × 1440 (بدون ناچ) و دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. در نهایت نیز مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات اشاره شده بر دوش باتری 3500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

بر اساس برنامه ریزی های شرکت تایوانی، قرار است تا اچ تی سی U12 پلاس در تاریخ 23 می (امروز) رونمایی شود و آن طور که از وب سایت این کمپانی بر می آید، محصول اشاره شده در سه رنگ مجزا در دسترس خریداران قرار می گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید