آخرین اخبار از لیست نهایی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۲
    کد خبر :287660

لیست نهایی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مشخص شده و ممکن است تعداد نفرات کمی به این لیست اضافه شود.

پس از رسانه‌ای شدن لیست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا برخی از فدراسیون‌ها نسبت به تعداد ورزشکاران اعزامی خود اعتراض داشتند و درخواست افزایش سهمیه را به مسئولین کاروان و ستاد بازی‌ها اعلام کردند.

در این میان شانس رشته‌های ژیمناستیک، سه گانه، بوکس، اسکیت و پاراگلایدر بیش از سایر رشته‌هاست، البته در صورت تائید درخواست این فدراسیون‌ها کمتر از 15 ورزشکار به تعداد نهایی لیست اعلام شده اضافه خواهد شد و تغییر محسوسی در لیست منتشر شده ایجاد نخواهد شد و تعداد ورزشکاران در اکثر رشته‌ها نهایی شده است.

مسئولان رشته پاراگلایدر خواهان حضور 5 ورزشکار در این مسابقات هستند که هنوز تصویب نشده و مسئولان این رشته اعلام کردند که حاضرند پول ورزشکاران اعزامی را نیز خودشان پرداخت کنند.

مسئولان رشته ژیمناستیک هم خواهان افزیش حضور ورزشکاران خود هستند که بتوانند به صورت تیمی در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند.

در شمشیربازی هم مسئولان فدراسیون خواهان حضور بانوان هم هستند که بعید است با درخواست آنها موافقت شود.

تیراندازی با کمان جهت افزایش سهمیه ریکرو بانوان درخواست خود را اعلام کرده بود اما با توجه به نتایج ضعیف بانوان در جام جهانی ترکیه، افزایش این سهمیه تقریبا منتفی است.

به گزارش تسنیم، فدراسیون قایقرانی نیز درخواست حضور تیم کانوپولو زنان و مردان را اعلام کرده بود اما با توجه به تعداد زیاد ورزشکاران این رشته و با توجه به تیمی بودن و همچنین برگزاری نمایشی این رشته در جاکارتا شانس حضور تیم کانوپولو در بازی‌های آسیایی بسیار کم است.‎

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید