قلعه‌نویی: با خدا معامله کردم و برای دل مردم به سپاهان رفتم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱
    کد خبر :287618

سرمربی جدید تیم سپاهان گفت: یک سال خوب را در ذوب‌آهن سپری کردم.

امیر قلعه‌نویی درباره اینکه دوباره به عنوان سرمربی به سپاهان بازگشت، گفت: ابتدا باید بگویم که امیدوارم نماز و روزه همه هموطنان قبول باشد و امیدوارم ما را از دعای خیرشان فراموش نکنند. این حرف‌هایی که میزنم به همین ماه مبارک عین واقعیت است. من یک سال خوب را در ذوب‌آهن سپری کردم و باید از تک تک آنها که در شرایط بد از من حمایت کردند تشکر کنم. آخرین بازی نیم‌فصل اول که 4 گل دریافت کردیم را فراموش نمی‌کنم. از لحاظ جدول شرایط بدی بود اما اعضای هیئت مدیره و آذری از من حمایت و محبت کردند و با اعتمادشان باعث شدند که تیم در ادامه نتیجه خوبی بگیرد.

وی افزود: خدا گواه است که اگر الان جابجایی صورت گرفته فقط برای دل مردم بوده است. در این 3،4 روز طرفداران اصفهانی محبت زیادی به من داشتند و درخواست کردند که به سپاهان بروم. در دو سالی که در سپاهان حضور داشتم شروع خوبی نداشتم اما آنها از من حمایت کردند و همیشه در اصفهان احترام من را نگه داشتند. من تیم دوم جدول را تحویل دادم و دلیل جدایی‌ام نه اختلاف مالی آنچنانی بود و نه چیز دیگری. تیم دوم را دادم و تیم چهاردهم را تحویل گرفتم. شما می‌دانید که برای یک مربی برند آسیایی چقدر مهم است. بالاخره من از لحاظ نگرشی در ذوب‌آهن نهالی کاشته‌ام که بارور می‌شود اما من با خدا معامله کردم. انشاءالله خدا و اهل بیت هم کمک کنند تا بتوانم به سپاهان کمک کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن تا لحظات آخر معتقد بود که شما در این تیم می‌مانید، تصریح کرد: به جز خدا و اهل بیت از کسی نمی‌ترسم. تک تک بندهای آن چیزی که در برنامه‌ام خواسته بودم را مسئولان ذوب‌‌آهن انجام دادند. 20 درصد قراردادها، پاداش‌ها و بودجه فصل آینده را تصویب کرده بودند اما آن بالایی می‌داند که من فقط برای مردم رفتم. بعد از بازی آخر فشار روحی زیادی روی من قرار گرفت و باعث شد که من با خدا معامله کنم.

قلعه‌نویی درباره این سوال که آیا با توجه به اینکه سپاهان طرفداران بیشتری نسبت به ذوب آهن دارد و به خواست آنها به این تیم رفته‌ است گفت: طرفدار بیشتری که نیست؛ بحث این است چون مردم خواستند و شرایط سپاهان خوب نبود این انتقال صورت گرفت. در فضای مجازی و در صفحه شخصی‌ام آنقدر آمدند و اصرار کردند. من ذوب آهن را تیم خودم می‌دانم هر چند با این تیم فراز و نشیب زیادی داشتم اما آرامش داشتم. تمام برنامه‌ها توسط هیئت مدیره و‌ آذری انجام شد و آذری از توانش هم بیشتر برای تیم انرژی گذاشت. شرایط ذوب‌آهن که خوب است و فقط با کادر فنی به چند تغییر احتیاج دارد. آذری هم که در تیم حضور دارد اما ما در سپاهان کار سختی داریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است محرم نویدکیا در سپاهان به عنوان مربی مشغول به فعالیت شود گفت: از این موضوع استقبال می‌کنیم. همیشه بهترین مربیان دنیا از گواردیولا و کونته گرفته تا آنچلوتی به دنبال تاثیرگذاری هستند. شما شک نداشته باشید که علی کریمی می‌تواند یکی از برترین مربیان ایران باشد. محرم هم همینطور است. من هر جا که می‌روم دوست دارم که اثرگذار باشم. در ذهنم بود که محرم را در عرصه مربیگری بیاورم چون وقتی که در سپاهان بودم این بازیکن هم از لحاظ فنی و اخلاقی سطح بالایی داشت و مطمئنم در مربیگری هم همینطور خواهد بود. این پیشنهاد را به باشگاه داده‌ام و باید بنشینیم و با نویدکیا هم صحبت کنیم. یکسری صحبت‌هایی هم شده است که باید صحت و سقم آن مشخص شود.

به گزارش تسنیم، سرمربی سپاهان با بیان اینکه باید در باشگاه‌ها نمادسازی صورت بگیرد گفت: این کار را باشگاه سایپا با ابراهیم صادقی و ذوب‌آهن با حدادی‌فر و رجب‌زاده کرده است. حالا هم باید در سپاهان با محرم صحبت کنیم و این کار صورت بگیرد. باز هم این موضوع بستگی به خودش دارد که می‌خواهد وارد این عرصه شود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید