آخرین خبر از وضعیت ولیعهد غیب شده!

    کد خبر :287348

پس از گمانه‌زنی‌های مختلف درباره غیبت طولانی مدت ولیعهد سعودی، خبرگزاری واس مدعی شد وی روز گذشته با صدراعظم اتریش تماس تلفنی داشته است.

به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، پس از گذشت چندین روز از غیبت محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در رسانه‌ها و همچنین انظار و انتشار اخبار مختلفی درباره وضعیت وی، خبرگزاری رسمی عربستان مدعی شد وی روز گذشته با سباستین کورتس، صدراعظم اتریش تماسی تلفنی برقرار کرده است.

خبرگزاری واس ادعا کرد ولیعهد عربستان سعودی و صدراعظم اتریش در این تماس تلفنی روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف را بررسی کردند.

خبرگزاری عربستان بامداد چهارشنبه با انتشار عکس‌هایی از «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی، نوشت او در جلسه روز سه‌شنبه هیئت وزیران این کشور حضور داشته است.

این خبرگزاری همچنین نوشته است که بن سلمان تلفنی با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که اخیرا در بیمارستان بستری بوده، تلفنی صحبت کرده است. به نوشته خبرگزاری فلسطین، پادشاه عربستان هم تلفنی با عباس گفت‌وگو کرده است.

کاخ الیزه هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بن‌سلمان تلفنی با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه گفت‌وگو کرده است. بر اساس این بیانیه، طرفین درباره ایران، سوریه، یمن و اوضاع منطقه صحبت کرده‌اند.

تصاویر و اخبار مربوط به محمد بن سلمان در حالی منتشر شده که دستکم در ۲۰ روز گذشته خبر چندانی از ولی‌عهد سعودی در رسانه‌ها وجود نداشت و همین موجب گمانه‌زنی‌هایی درباره وضعیت او شده بود.

گفتنی است پس از تیراندازی ماه گذشته که در نزدیکی کاخ پادشاه عربستان بوقوع پیوست، شماری از رسانه های عربی از احتمال زخمی شدن محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی خبر داده بودند. روزنامه المنار فلسطین ماه گذشته و تنها چند روز پس از وقوع تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان، به نقل از شماری از رسانه های صهیونیستی از احتمال تیر خوردن محمد بن سلمان خبر داده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید