ستاره لیورپول: زیدان الگوی فوتبالی من بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۴
    کد خبر :286869

جورجینیو واینالدوم، ستاره خط میانی لیورپول، پیش از دیدار تیمش مقابل رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ، تاکید کرد که زین الدین زیدان، الگوی فوتبالی اوست.

زیدان در دوران بازیگری با رئال به قهرمانی اروپا رسید و از وقتی هدایت این تیم را نیز برعهده گرفت، دو قهرمانی پیاپی چمپیونزلیگ کسب کرد و امسال نیز در فینال این رقابت ها باید به مصاف لیورپول برود و در پی هت تریک کردن است. حال واینالدوم، زیدان را الگوی فوتبالی خود خواند.

او گفت:” البته که زیدان الگوی من است و تغییری در این موضوع ایجاد نشده است. اگر به بازی‌های گذشته نگاه کنید، از تمام کیفیت‌های او خوشم می‌آمد. او استاد است.”

به گزارش ورزش سه، واینالدوم که پیش تر هوادار میلان بوده و در فینال چمپیونزلیگ سال 2007 که روسونری موفق شد تیم فعلی واینالدوم را شکست دهد، هوادار میلانی ها بوده است، در این رابطه گفت:” راستش را بخواهید من فینال های زیادی تماشا نکرده ام زیرا تمرکزم روی مسائل دیگر بوده ولی فینالی که کلارنس سیدورف برای چهارمین بار چمپیونزلیگ برد و پیپو اینزاگی گلزنی کرد را به خوبی به خاطر دارم. سیدورف دیگر الگوی من بود. خوشحال بودم که او یک بار دیگر قهرمان شده ولی متاسفانه این جام مقابل لیورپول به دست آمد!”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید