بیشترین واحدهای مسکونی کمیته امداد تهران به مددجویان کدام شهرستانها واگذار شد؟

    کد خبر :280279

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از واگذاری ٣٩۶ واحد مسکونی به مددجویان استان تهران در سال گذشته خبر داد.

محسن ولیئی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ارائه گزارشی از واگذاری و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان در سال گذشته، گفت: ٣٩۶ واحد مسکونی شامل ۳۲۶ واحد مسکونی شهری و ۷۰ واحد مسکن روستایی در سال ۹۶ به مددجویان در استان تهران واگذار شده است.

وی با اشاره به شهرستانهایی که بیشترین تعداد تحویل واحد مسکونی به مددجویان را داشتهاند افزود: شهرستان‌های بهارستان با ۶۵ واحد، پردیس با ۳۰ و شهریار با ۲۰ واحد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: علاوه بر واگذاری این واحدها، برای ۱۶۵۴ واحد مسکونی دیگر نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شده است که شهرستان‌های اسلامشهر با ۱۶۳، بهارستان ۱۴۴ و شهریار ۱۴۲ مورد بیشترین تعمیرات را داشته اند.

ولیئی با تاکید براینکه تهیه مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از اولویتهای این نهاد است، اظهار کرد: در استان تهران برای امور مسکن مددجویان۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: از این مبلغ شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای خرید و یا احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی و چهار میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان برای تعمیرات هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به واحدهای مسکونی نیمه تمام مسکن مهر اشاره کرد و گفت: مقرر شده است ۵۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام به کمیته امداد و بهزیستی واگذار شود تا با تکمیل آنها به مددجویان تحویل داده شود اما تاکنون سهمیه استان تهران از این تعداد مشخص نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید