اظهارات سرمربی بارسلونا بعد از تساوی مقابل رئال مادرید

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :276015

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرده که خطای بازیکنش در زمین بازی عجیب بوده است و باید تصاویر آهسته را دوباره بررسی کند.

به گزارش مهر، در دیدار تماشایی یکشنبه‎شب بین دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید که در نیوکمپ برگزار شد و جنجال و بحث‌های زیادی داشت، بارسلونا ۱۰ نفره شد و در نهایت این بازی با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

ارنستو والورده، سرمربی آبی و اناری‌ها که تیمش پیش از این بازی هم قهرمانی ‏اش را مسجل کرده بود در پایان بازی گفت: این بازی لحظات بحث‎برانگیز زیادی داشت، باید صحنه های آهسته‌ را ببینم تا بیشتر همه‎چیز را درک کنم. خطای سرخی روبرتو کمی عجیب بود، من متعجب شدم که او به صورت بازیکن حریف ضربه زد. باید دوباره آن صحنه را در تلویزیون ببینم.

والورده اما خوشحال است که تیمش با وجود ۱۰ نفره شدن هجومی بازی کرده است: نتیجه این بازی اهمیتی نداشت، اما بازی طوری بود که انگار نتیجه‎اش برای هر دو تیم مهم است. در مسابقه‎ای مثل این بازی همیشه تنش وجود دارد، این دیدار هم از دقیقه اول پرتنش بود.

او در ادامه گفت: همه ما می‎خواستیم برنده باشیم، گل زود زده شد و بعد از کارت قرمز کار برایمان سخت شد. در نیمه دوم طوری بازی کردیم که نبود یک بازیکن و ۱۰ نفره بودنمان احساس نشود. به همین دلیل دست از حمله برنداشتیم. باید با هم کار می‏‌کردیم و هرگز دست از حمله برنمی‎داشتیم که همین کار را هم کردیم. از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم.

والورده همچنین گفت: بازی کردن با یک بازیکن کمتر همیشه سخت است، مخصوصا اگر مقابل رئال مادرید باشد. آن‌ها می‎‌دانند چطور فضای خالی در تیم حریف را پیدا کنند. اما ما طوری بازی کردیم که حتی می‎توانستیم برنده باشیم، پس خوشحالیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید