نشست بین المللی سن پترزبورگ با حضور ایران برگزار می شود

    کد خبر :27303

نشست بین المللی سه روزه سن پترزبورک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت، مدیرعامل ایرنا و سفیر جمهوری اسلامی ایران فردا ( پنجشنبه) گشایش می یابد محمود واعظی وزیر ارتباطات و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و روسیه ریاست هیات اقتصادی ایران را در این نشست که با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، بر عهده دارد.
همچنین امیرحسین زمانی نیا معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت و محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در نشست های عمومی و تخصصی مرتبط شرکت می کنند.
دیدار و مذاکره با مقام ها و رئیسان هیات های کشورهای مختلف و طرح دیدگاههای جمهوری اسلامی در باره محورهای مطرح در نشست سن پترزبورگ از دیگر برنامه های کاری مقام های جمهوری اسلامی در این اجلاس است.
مدیرعامل ایرنا بنا به دعوت سرگئی میخائیلوف رئیس خبرگزاری ایتارتاس برای شرکت در نشست بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ که از روز پنجشنبه در این شهر آغاز می شود، به روسیه سفر کرده است.
در نشست اصلی، اجلاس تخصصی و همچنین دهها پانل و کارگروه سن پترزبورگ، بیش 12 هزار نفر از جمله مقام های ارشد کنونی و پیشین کشورها، سازمان های بین المللی و شخصیت های مختلف شرکت خواهند کرد.
بررسی مسائل مهم و چالش های بین المللی از جمله اقتصادی و اجتماعی، اوضاع خاورمیانه، بحران های منطقه ای، آینده جهان و روابط بین کشورها از محورهای این نشست ها است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز در آن حضور خواهد یافت.
در همایش سال گذشته که با حضور هیات جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، حدود 12 هزار نفر از 130 کشور جهان شرکت کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید