حذف دفترچه تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵
    کد خبر :272940

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد این سازمان نیز مانند مراکز ملکی، در آینده حذف می شود.

محمدحسن زدا افزود: این طرح به صورت آزمایشی در چهار استان گیلان، مازندران، اصفهان و یزد در حال اجراست که امیدواریم پس از رفع نواقص در تمام استان های کشور اجرا شود.

وی ادامه داد: تلاش می شود که دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در تمام استان های کشور و در تمام مراکز درمانی طرف قرارداد با همکاری متولیان حوزه سلامت حذف شود، البته این طرح اکنون در مراکز ملکی به صورت کامل در حال اجراست.

زدا بیان داشت: در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی، دفترچه‌های درمانی حذف شده و بیمه شدگان و مستمری بگیران فقط با ارائه کارت ملی خود می توانند از تمامی خدمات به صورت الکترونیک بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا:معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: طرح حذف دفترچه های درمانی از حدود 2 سال گذشته در مراکز ملکی تامین اجتماعی آغاز شد و تولید 100 میلیون نسخه الکترونیک در این مدت را می توان به عنوان یکی از اقدامات اساسی در این زمینه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: نسخه تمام پزشکان در مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت آنلاین صادر می شود و به محض تولید نسخه الکترونیک، 60 درصد حق دستمزد پزشکان به آنان پرداخت می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید