از باران کوثری به رائفی‌پور: شما ادا دربیاور!

    کد خبر :271524

شاید در میان همه پاسخ‌هایی که رائفی‌پور پس از انتشار کلیپ حرف‌هایش درباره مهدوی کیا و کریم باقری شنیده ، این یکی از همه کوبنده تر باشد!

خبرآنلاین:بی تردید برای امثال رائفی‌پور و دیگر تندروهای طیف مخالف دولت یکی مثل باران کوثری از همه منفور تر است. در میان سلبریتی ها، این هنرپیشه سرشناس که دختر رخشان بنی اعتماد دوست داشتنی و آقا جهان کوثری است، بیش از همه اظهارنظرهای تند و افراطی سیاسی با مواضع پررنگ اصلاح طلبی می کند و این یکی را خیلی سخت بر می تابند و مدام او در این زمینه چالش های سیاسی دارد.

باران کوثری هم قطعا کسی نیست که به این سادگی از کنار مسائل مهم سیاسی و اجتماعی چون چالش حرف های رائفی پور درباره مهدوی کیا و آقا کریم بگذرد. او در اینستاگرام منتسب هب خود که احتمالا از سوی ادمینی اداره می شود ، به این مسئله واکنشی متفاوت نشان داده است. او مسئله حمایت از کالای ملی که مهمترین مسئله سال کشور است را پیش کشیده و نوشته :«حتما برای کسانی که جز منفعت خود . اقلیت اطرافشون چیزی رو نمی بینن درک اینکه امثال مهدوی کیا و باقری با تبلیغ کالای ایرانی با توجه به کلی پیشنهاد خارجی یا با تاسیس آکادمی کیا برای پرورش فوتبالیست های با استعداد ایرانی ، چه خدمت بزرگی به کشورشن می کنن؛ خیلی کار دشواری است!»

او ادامه داده است:«اگر بنا به مصرف کالای داخلی و رونق تولید داخلی یه کاش این خوشمزگی ها رو نکنین. مهدوی کیا و باقری سال هاست که برای مردم اثبات شدن . بذار مهدوی کیا دوغش رو تبلیغ کنه و شما هم ادا در بیار ! هر کس به کار خویش!…»

پاسخ این سلبریتی جوان حساسیت برانگیز درست از منظری است که باید برایش کیا و باقری را تحسین کرد. شیوه ای از فرهنگ سازی برای استفاده از تولید داخلی که باید سرلوحه همه سلبریتی های مسئول به پیشرفت کشورمان باشد. باید دید واکنش رائفی پور و دوستان به این موضع گیری چه خواهد بود!

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. سارینا گفت:
    موافقم ۱

    برا بازیگرا متاسفم که از کسانی که از کسانی که به به مدافعین حرم بی احترامی میکنن دفاع میکنن
    درسته مشهورین اما بدونین زمانی که به مقدساتم توهین شه خون جلو چشام میگیره دیگه بازیگر و فوتبالیت نمیشناسم میگم همتون غلط میکنین دم دراوردین باران امام چندم ما شعیانی نمیترسی جلو خدا پرو بازی در میاری

دیدگاهتان را بنویسید