رجبی: نشان دادم در وزن هشتم می‌توانم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشم/ می‌خواهم طلای آسیای دوره گذشته‌ام را تکرار کنم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱
    کد خبر :271414

ملی‌پوش تکواندوی کشورمان گفت: مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا نشان داد می‌توانم حرف‌هایی برای گفتن در وزن هشتم داشته باشم.

سعید رجبی در مورد قهرمانی خود در مسابقات جام فجر و باشگاه‌های آسیا که منجر به حضور او در تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شد، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در دو مرحله مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا به مدال طلا دست پیدا کنم و تا حدودی جواب زحمات استاد عسکری و بسحاق را بدهم. اهدف من خیلی بزرگ‌تر از اینهاست، اما خوشحالم که تا حدودی توانایی خود را به کادرفنی نشان دادم. مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا نشان داد می‌توانم حرف‌هایی در وزن هشتم داشته باشم.

وی با طرح این مدعا که توانایی‌هایش به مراتب بیشتر از اینهاست، عنوان کرد: من در مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا با 40 درصد توان خود شرکت کردم و با وجودی که از ناحیه زانو آسیب‌دیدگی نیز داشتم توانستم رقبایم را شکست بدهم و به مقام قهرمانی برسم. امیدوارم با افزایش آمادگی خود در مسابقات قهرمانی آسیا ضمن کسب عنوان قهرمانی، دل مردم عزیز ایران، خانواده‌ و همه اساتیدم را شاد کنم. من در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین موفق به کسب مدال طلای وزن ششم شدم و امیدوارم در ویتنام در وزن هشتم نیز به این مدال دست پیدا کنم.

به گزارش تسنیم ،قهرمان دوره گذشته مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا در خصوص برتری مقابل سجاد مردانی در مسابقات جام فجر، گفت: قطعاً حضور ما دو نفر در این وزن باعث خواهد شد تا به یکدیگر کمک کنیم، اما اهداف من خیلی بزرگ‌تر است و تنها اینجا یا مسابقات آسیایی را نمی‌بینم. تلاش خواهم کرد پله پله جلو بروم تا ضمن کسب سهمیه المپیک، در این رویداد معتبر نیز درخشش لازم را داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید