قیمت جهانی تویوتا آوالون اعلام شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۵۹
    کد خبر :270948

کمپانی خودروسازی تویوتا با نزدیک شدن به زمان عرضه نسل جدید “تویوتا آوالون” به مشتریان، قیمت این برند و مدل‌های مختلف آن را اعلام کرده است.

با تایید شرکت خودروسازی تویوتا، مدل‌های پایه تویوتا آوالون که در تیپ XEL به مشتریان عرضه خواهد شد، دارای قیمت پایه 35 هزار و 500 دلاری هستند و با خرید همین مدل با سیستم محرک هیبریدی، هزینه پرداختی شما نزدیک به 1000 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. اما با ورود به مدل XSE، قیمت اتومبیل به چیزی حدود 38 هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد که با پرداخت 1000 دلار هزینه بیشتر، می‌توانید نسخه هیبریدی اتومبیل را داشته باشید.
علاوه بر این، مدل‌های “لیمیتد” اتومبیل به قیمت 41 هزار و 800 دلار با موتور بنزینی و همچنین با قیمت 42 هزار و 800 دلار با سیستم محرک هیبریدی عرضه می‌شود، درحالی که نسخه Touring اتومبیل تنها با موتور شش سیلندر بنزینی در دسترس بوده و به قیمت 42 هزار و 200 دلار عرضه می شود.
در ادامه بد نیست بدانید که نسل جدید آوالون همانند تویوتا کمری نسل جدید، تویوتا پریوس و یا حتی خودروی کراس اوور تویوتا C-HR، بر روی پلتفرم بین المللی شرکت خودروسازی تویوتا، یعنی پلتفرم TNGA توسعه پیدا کرده است که این امکان را برای آوالون فراهم کرده است تا از بهار امسال فعالیت خود را به طور رسمی در بازارهای جهانی آغاز کند.
باتوجه به استفاده از پلتفرم TNGA برای ساخت آوالون، شرکت خودروسازی تویوتا این امکان را بدست آورده است تا از یک سیستم محرک هیبریدی به همراه یک پیشرانه چهار سیلندر بنزینی استفاده کند، اما اگر مشتریان به دنبال قدرت بیشتری هستند، یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر نیز برای اتومبیل در نظر گرفته شده است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند 301 اسب بخار قدرت و نزدیک به 362 نیوتن متر گشتاور داشته باشد، این درحالیست که سیستم محرک هیبریدی اتومبیل تنها می‌تواند 203 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور داشته باشد، اما مصرف سوخت اتومبیل و هزینه های جاری شما به شدت کاهش پیدا می کند.
برای انتقال این نیرو به سمت چرخ‌های محرک، برای پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر اتومبیل یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است که می‌تواند در سریع‌ترین حالت ممکن، نیروی موتور را دریافت کرده و به چرخ‌ها تحویل دهد، این درحالیست که با انتخاب سیستم محرک هیبریدی اتومبیل، از یک جعبه دنده انتقال متداول CVT بهره مند خواهید شد که بر روی پیشرانه چهار سیلندر اتومبیل نصب می‌شود.
از ویژگی‌های ایمنی اتومبیل، شرکت خودروسازی تویوتا به 10 کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری اتومبیل، سیستم کنترل کشش، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار خروج از جاده، چراغ‌های نوربالا اتوماتیک، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم ترمز ضدقفل ABS به همراه سیستم کمک ترمز با توزیع کننده نیرو و همچنین به دوربین‌های پشتیبانی اشاره کرده است که به عنوان گزینه‌های استاندارد بر روی نسل جدید تویوتا آوالون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید