پشتوانه‌سازی در کاراته هدف اصلی است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۴۱
    کد خبر :270920

سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: در چند سال اخیر کاراته ایران از پشتوانه خود به خوبی بهره برده و در شرایط فعلی دچار مشکل شده که وظیفه ما پرکردن این خلاء است.

مجید عبدالحسینی در خصوص پذیرش مسئولیت تیم امید ضمن بیان مطلب فوق به مهر افزود: از دو کشور اندونزی و نپال پیشنهاد همکاری داشتم ولی به دلیل آنکه به دلیل مشکلات شخصی نمی توانم خارج از ایران فعالیت کنم، با پیشنهاد مسئولان فدراسیون، این وظیفه به بنده واگذار شد.
وی در خصوص هدف گذاری تیم امید گفت: سال آینده مسابقات جهانی را پیش رو داریم و در تلاش خواهیم بود که با توجه زمان مناسبی که در اختیار داریم، بهترین تیم را روانه این مسابقات کنیم. البته رقابتهای سری A در چین را نیز طی ماه های آینده خواهیم داشت.

سرمربی تیم امید ایران ادامه داد: با رئیس فدراسیون صحبتی داشتم مبنی بر اینکه با هدف پشتوانه سازی، در رقابتهای قهرمانی آسیا در بخش کومیته تیمی، این فرصت در اختیار تیم امید قرارداده شود. در مرحله مذاکره و بررسی این پیشنهاد از سوی فدراسیون هستیم که در صورت موافقت مسئولان و سرمربی تیم ملی بزرگسالان این برنامه اجرایی می شود.

عبدالحسینی با اشاره به نقش پشتوانه سازی در تیم های ملی گفت: معتقدم در این چند ساله کاراته ایران از جیب خود هزینه کرد و همه پشتوانه های قابل اتکای خود را استفاده کرد. اکنون در تیم ملی بزرگسالان نفرات اول به لحاظ فنی از نفرات دوم و سوم خیلی فاصله گرفته اند. کاراته ایران برای پرکردن خلاها،در شرایط فعلی پشتوانه خوبی ندارد و ما وظیفه داریم فاصله بین تیم های ملی جوانان و بزرگسالان را پر کرده و برای آینده تیم ملی پشتوانه سازی کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی چین در مورد قطع همکاری با این کشور گفت: از هدایت تیم ملی چین تجربیات بسیار گرانبهایی کسب کردم. کاراته چین را از رده ۸۴ جهان به ۴۰ رساندم و سطح کاراته این کشور چند پله ارتقا داشت. بعد از تغییر در راس فدراسیون این کشور پیشنهاد تمدید قرارداد هم داشتم، ولی به دلیل همان مشکلات شخصی این پیشنهاد را نپذیرفته و به ایران بازگشتم.

عبدالحسینی در پایان به همکاران خود در کادر فنی هم اشاره کرد و گفت: این مربیان سازنده از بهترین های ایران هستند که هر مربی دوست دارد که در کنار خود آنها راداشته باشد. نکته اصلی در یک کادر فنی هماهنگی بین سرمربی و اعضا کادر است که با انتخابی که بنده در خصوص همکارانم داشتم، این هماهنگی بدون شک وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید