دروغ‌های ترامپ خطری جدی محسوب می‌شوند

    کد خبر :270807

یک رسانه غربی با اشاره به دروغ پردازی های دونالد ترامپ، این امر را یک مشکل اساسی دانست.

به گزارش بازتاب به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ادعا می کند که واقعیت ها را بیان می‌کند اما در عمل عکس آن را انجام می‌دهد. اگر چه سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا یک خبر جدید به شمار نمی‌رود اما سخنان او بایستی همه را نگران کند. خواه این سخنان دروغ، مبالغه، اشتباه و یا هر چیز دیگر باشد.سخنان ترامپ به عنوان رهبر دنیای آزاد یک خطر بالقوه به شمار می‌رود.

در این مطلب آمده است: یک خبرنگار آمریکایی به نام « دنیل دیل» به‌طور مرتب آمار دروغ‌های ترامپ را توییت می‌کند. او در تازه‌ترین توییت خود آورده است که وی طی ۴۵۸ روز ریاست جمهوری خود یک هزار و ۴۸۶ دروغ گفته است که این میزان با ۳.۲ دروغ در روز برابری می‌کند.

شما تصور می‌کنید که برخی گزافه‌گویی‌های ترامپ مانند اینکه هیلاری کلینتون ۲۲۳ رأی به‌جای ۲۳۲ رای کالج کسب کرد – اشتباه زبانی است اما او این مطلب را از زمان تصدی ریاست جمهوری تاکنون هشت بار بیان کرده است. او به حدی بر دروغ خود پافشاری می‌کند که در نهایت رقبای او از چالش با وی خسته می‌شوند.

سکوت سیاستمدارانی که از دروغ‌های ترامپ طرفداری و یا با او مخالفت می‌کنند شرم‌آور است.

اسکای نیوز تصریح کرد: زمانی که ما از واقعیت دست می‌کشیم و به‌جای حقیقت ترجیح می‌دهیم برای منافع سیاسی افسانه‌ها را باور کنیم، باورمان نسبت به واقعیت‌ها تحت شعاع قرار می‌گیرد.

این رسانه در ادامه بابیان این سؤال که آینده دروغ‌های ترامپ چه پیامدهایی رادر پی خواهد داشت هشدار داد که سایر سیاستمداران جهان نیز از گفتن دروغ ابایی نخواهند داشت، همان‌طور که اکنون در جواب سوالاتی که تمایلی به پاسخگویی ندارند آن را کذب می‌خوانند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید