توصیفات عجیب بانوی اول فرانسه از ملانیا ترامپ

    کد خبر :270424

بریژیت ماکرون، بانوی اول فرانسه در مصاحبه‌ای در باره سفر اخیر خود و همسرش به آمریکا عنوان کرد که ملانیا ترامپ، همتای آمریکایی او یک “همراه مهربان، جذاب و عالی” است که البته نقشش در کاخ سفید دست و پای او را می‌بندد.
بریژیت ماکرون، همسر امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در مصاحبه‌ای با روزنامه لومند این کشور گفت: ملانیا نمی‌تواند چندان فعالیت زیادی داشته باشد. او در کاخ سفید حتی نمی‌تواند یک پنجره را باز کند. او نمی‌تواند پایش را از ساختمان بیرون بگذارد. او خیلی دست و پایش از من بسته‌تر است چونکه به عنوان مثال من خودم هر روز در پاریس بیرون می‌روم.

با این حال بانوی اول فرانسه تصریح کرد: ملانیا ترامپ، به دور از چهره سرد و سفت و سختی که از خود به عموم مردم نشان می‌دهد در ملاقات‌های خصوصی یک همراه عالی به حساب می‌آید اما او برخلاف بانوی اول فرانسه نمی‌تواند چندان بیرون از منزل فعال باشد.

بریژیت ماکرون در مصاحبه که در طی سفر رسمی سه روزه او و رئیس‌جمهور فرانسه به واشنگتن انجام شد، گفت: ملانیا ترامپ 48 ساله درحقیقت یک فرد شوخ طبع است و هر دوی ما به یک میزان احساس شوخ طبعی داشتیم و با همدیگر کلی خندیدیم.

بریژیت ماکرون که در حال حاضر 65 سال سن دارد و 25 سال هم از همسرش مسن‌تر است تاکید کرد که همسر دونالد ترامپ برخلاف نظری که مردم درباره‌اش دارند یک فرد “مهربان، جذاب، باهوش و بسیار راحت” است.

بانوی اول فرانسه خاطر نشان کرد: من خودم به این واقف بودم که می‌بایست مواظب باشم که چه چیزی می‌گویم و این احساس را داشتم که هر حرفی که می‌گویم یک حرف نامناسب بوده. من دائما تلاش می‌کردم که جلوی خودم را بگیرم و این سخت ترین بخش کار بود چراکه هیچ زمان راحت بودنی وجود نداشت حتی یک لحظه هم شما نمی‌توانستید کاملا احساس راحتی پیدا کنید.

بریژیت ماکرون گفت که با این حال هنوز هم تلاش می‌کند یک زندگی عادی داشته باشد و همچنان به دیدن پسر و دو دختر و همسر اولش و نوه‌هایش برود.

وی تاکید کرد: من هنوز هم همسر امانوئل ماکرون محسوب می‌شوم نه همسر یک رئیس‌جمهور. من احساس بانوی اول بودن را ندارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید