استقلال بهترین تیم در خانه، پرسپولیس بهترین تیم خارج از خانه

  • ورزشی
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۱۵
    کد خبر :270378

تیم فوتبال استقلال تهران در پایان رقابتهای هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر دارای بهترین عملکرد در بازی‌های خانگی شد.

به گزارش مهر، آبی پوشان تهران که لیگ برتر را با ایستادن در رتبه سوم به پایان رساندند، در تفکیک دیدارهای خانگی و خارج از خانه، دارای بهترین عملکرد در بین همه تیم‌های لیگ برتر در بازی‌های خانگی هستند.

شاگردان شفر از ۱۵ بازی خانگی شان در فصل هفدهم ۱۰ بار پیروز شدند، ۴ بار مساوی کردند و تنها یکبار شکست خوردند. آنها با ۲۹ گل زده و ۷ گل خورده و کسب ۳۴ امتیاز توانستند بهترین تیم در بازی‌های خانگی باشند. این در حالی است که پرسپولیس قهرمان مسابقات با ۲۹ امتیاز چهارمین تیم در بازی های داخل خانه است.

* ضعیف ترین تیم خانگی
بعد از آبی پوشان تهران، ذوب آهن با ۳۲ امتیاز دومین و سایپا ۳۱ امتیاز سومین تیم برتر در بازی‌های خانگی هستند. ضعیف ترین تیم در بازی‌های خانگی سیاه جامگان است که با یک پیروزی، ۴ مساوی، ۱۰ شکست و کسب ۷ امتیاز ضعیف ترین تیم در بازی های خانگی محسوب می‌شود.

* بیشترین و کمترین پیروزی
استقلال و ذوب آهن هر کدام با ۱۰ بار پیروزی در بازی‌های خانگی دارای بیشترین پیروزی‌های خانگی هستند و سایپا با ۹ پیروزی خانگی پس از این دو تیم در رده بعدی قرار دارد. سیاه جامگان با تنها یک پیروزی خانگی کمترین پیروزی خانگی را دارد. گسترش فولاد تبریز با ۳ پیروزی خانگی بعد از سیاه جامگان دومین تیم ضعیف در این آیتم محسوب می‌شود.

* کمترین و بیشترین شکست خانگی
استقلال در تمام فصل تنها یکبار در دیدارهای خانگی‌اش شکست خورد که آن هم به شکست این تیم برابر پدیده در ورزشگاه آزادی باز می‌گردد. آبی پوشان به این ترتیب دارای کمترین شکست خانگی در لیگ برتر هستند. بیشترین شکست در بازی‌های خانگی نیز به تیم سیاه جامگان تعلق دارد. این تیم ده بار در مشهد شکست خورد تا با این تعداد شکست دارای بیشترین شکست در بازی های خانگی باشد.

* بهترین و ضعیف ترین خط حمله و دفاع
شاگردان شفر با ۲۹ گل زده در دیدارهای خانگی بهترین خط حمله خانگی را دارند و سیاه جامگان با تنها ۶ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی را دارد. بهترین خط دفاعی در دیدارهای خانگی به تیم پرسپولیس با تنها ۶ گل خورده تعلق می‌گیرد و ضعیف ترین خط دفاعی در دیدارهای خانگی هم به سیاه جامگان با ۲۲ گل خورده تعلق دارد.

* بهترین تیم خارج از خانه
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای خارج از خانه بهترین عملکرد را دارد. سرخ پوشان از ۱۵ بازی خارج از خانه در ۱۱ بازی پیروز شدند. ۲ مساوی و ۲ شکست حاصل دیگر بازی‌های این تیم است. آنها با ۳۵ امتیاز خارج از خانه با فاصله از دیگر تیم‌ها پیش هستند. دومین تیم برتر خارج از خانه ذوب آهن است که با فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس قرار دارد.

دو تیم سپیدرود و نفت تهران در دیدارهای خارج از خانه هرگز پیروز نشدند تا در پایان فصل در حسرت پیروزی خارج از خانه بمانند. سپیدرود با ۴ و نفت تهران با ۵ امتیاز ضعیف ترین عملکرد را در بازی‌های خارج از خانه دارند.

* کمترین و بیشترین شکست خارج از خانه
پرسپولیس و ذوب آهن هر کدام با ۲ شکست خارج از خانه دارای بهترین عملکرد در این زمینه هستند و سپیدرود با ۱۱ شکست خارج از خانه ضعیف ترین تیم در این آیتم است. نفت تهران ۱۰، سیاه جامگان و سپاهان هر کدام با ۹ شکست خانگی از جمله تیم های ضعیف در این آیتم هستند.

* بهترین و ضعیف ترین خطوط حمله و دفاع
پرسپولیس با ۲۷ گل زده دارای بهترین خط حمله در دیدارهای خارج از خانه است و سپیدرود با ۵ گل زده خارج از خانه ضعیف ترین خط حمله را در بازی‌های خارج از خانه دارد. همچنین پرسپولیس با ۹ گل خورده بهترین خط حمله در بازی‌های خارج از خانه را دارد و نفت تهران با ۲۷ گل خورده دارای ضعیف ترین خط دفاع در دیدارهای خارج از خانه می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید