خطای پورعلی گنجی و ویدئوچک، قهرمانی «جام قطر» را از السد گرفت

  • ورزشی
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
    کد خبر :270011

خطای مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ایرانی تیم السد در وقت های تلف شده، عنوان قهرمانی «جام قطر» را از این تیم گرفت.

به گزارش ایرنا، در این بازی که جمعه شب در استادیوم «جاسم به حمد» دوحه برگزار شد، داور مسابقه در دقایق پایانی و به درخواست مسئولین تیم الدحیل به ویدئو چک مراجعه و صحنه ای که چند دقیقه قبل اتفاق افتاده بود را به نفع الدحیل ضربه پنالتی اعلام کرد.
به اعتقاد داور در این صحنه مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم السد بر روی یوسف العربی مهاجم تیم الدحیل مرتکب خطای پنالتی شده بود.
این تصمیم با اعتراض شدید هواداران، مربیان و نیمکت تیم السد به ویژه ژآوی هرناندز کاپیتان اسپانیایی این تیم روبرو شد که در نهایت با دو کارت زرد پیاپی داور اخراج شد.
اعتراض ها به این تصمیم داور حدود 10 دقیقه در روند بازی تاخیر ایجاد کرد.
پیش از اعلام پنالتی، دو تیم با گل های حسن الهیدوس در دقیقه 49 برای تیم السد و اسماعیل محمد در دقیقه 79 برای الدحیل مساوی بودند.
الدحیل یکشنبه گذشته در نیمه نهایی این مسابقات و دیداری پر گل تیم الغرافه که مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی را در ترکیب خود داشت، با 6 گل شکست داد.
تیم الدحیل در لیگ ستارگان قطر هم با کسب 19 پیروزی، 3 تساوی و بدون باخت و کسب 60 امتیاز برای دومین سال پیاپی به قهرمانی این لیگ رسید.
«جمال بلماضی» مربی42 ساله و الجزایری این تیم در پایان فصل جاری لیگ قهرمانان قطر عنوان بهترین مربی این دوره را به خود اختصاص داد.
الدحیل در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا هم باتیم های ذوب آهن ایران، لوکوتیو تاشکند و الوحده امارات هم گروه بود و موفق شد تمامی بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و با کسب 18 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کند.
در این گروه تیم ذوب آهن هم با دو پیروزی و یک تساوی و کسب 7 امتیاز به همراه الدحیل صعود کرد.
الدحیل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الیعن امارات رقابت خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید